Hampton by Hilton ogłosił otwarcie swojego pierwszego hotelu w Urugwaju

2017-10-11, 06:12:53

Należąca do Hilton Worldwide, marka Hampton by Hilton, skupiająca globalne, niedrogie hotele, znane z firmowego serwisu usługowego Hamptonality, poinformowała o otwarciu swojego pierwszego obiektu w Urugwaju. 117 pokojowy, nowo wybudowany Hampton by Hilton Montevideo Carrasco jest najnowszym dodatkiem do systematycznie powiększającego się portfolio ponad 100 hoteli, zlokalizowanych w Ameryce Łacińskiej.

Hampton by Hilton Montevideo Carrasco znajduje się w odległości około dwóch kilometrów od lotniska Carrasco International Airport i zaledwie 15 km od World Trade Center Montevideo. Z jego okien roztacza się przepiękny widok na lagunę Calcagno, a hotel dysponuje także łatwym dostępem do ekskluzywnej dzielnicy Carrasco i Parque Roosevelt. ##

Hotel oferuje nowoczesne, jasne i komfortowe pokoje urządzone w stylu lokalnym i wyp
osażone w 40 calowe telewizory typu Smart, mini-lodówki, ekspresy do kawy i ergonomiczne miejsca do pracy. Dla wygody gości hotel zapewnia bezpłatny bezprzewodowy dostęp do Internetu, parking i centrum biznesowe, 200 metrów kwadratowych elastycznej przestrzeni spotkaniowej oraz zewnętrzny taras (550 m2). Goście mogą zrelaksować się i cieszyć odpoczynkiem w supernowoczesnym centrum fitness oraz otwartym basenie i solarium z widokiem na lagunę.

Hampton by Hilton Montevideo Carrasco oferuje także swoim gościom udogodnienia, w postaci bezpłatnego śniadania na ciepło z pysznymi goframi i ofertę sezonową, w tym lokalne wyroby cukiernicze Dulce de Leche lub śniadaniowe torby dla wyjeżdżających turystów. W hotelu dostępny jest również serwis obiadowy i kolacyjny, a także czynny przez całą dobę sklep z napojami, przekąskami i różnego rodzaju przysmakami.

Hampton by Hilton od dawna znany jest ze swojego wyjątkowego podejścia do gościnności. Członkowie hotelowego zespołu prezentują unikalną kulturę obsługi opisywaną jako Hamptonality. Określenie to odzwierciedla przyjazne podejście do każdego kontaktu z klientem, przewidywanie potrzeb gości oraz stosowanie autentycznej, przyjaznej i troskliwej formy obsługi.


Źródło: Hampton by Hilton



www.hotelinfo24.pl