Sfinks z nową Fabryką Pizzy w Zgierzu

2017-12-04, 16:04:01

Sfinks Polska, właściciel sieci Sphinx, Piwiarnia Warki, Chłopskie Jadło i WOOK, otworzył w Zgierzu restaurację Fabryka Pizzy. To już drugi lokal tej marki, uruchomiony w ostatnim czasie przez operatora. Nowa restauracja powstała w budynku, w którym działa także zgierski Sphinx. Oba lokale mieszczą się przy ul. Dąbrowskiego i są prowadzone przez tego samego franczyzobiorcę.

Restauracja liczy ok. 80 m kw. i jest dwupoziomowa. W salach jadalnych, na parterze oraz na antresoli, ustawiono 22 stoliki, przy których może zasiąść do 45 osób. Nowo powstała restauracja jest miejscem przyjaznym dla dzieci – przygotowano w niej kącik zabaw oraz krzesełka do karmienia. ##

- Zgodnie z zapowiedzią rozwijamy sieć Fabryka Pizzy, uruchamiając już drugą naszą restaurację tej marki. Nowy lokal powstał w podłódzkim Zgierzu, rozwijającym się mieście, gdzie mieszka wiele rodzin z dziećmi i osób, pracujących na co dzień w pobliskiej Łodzi. Jest to więc bardzo dobre miejsce dla naszego nowego konceptu. Tym samym, za pomocą dwóch różnych marek, zapewniamy klientom wybór i różnorodność oferty, a jednocześnie umacniamy się na lokalnym rynku – komentuje Dorota Cacek, wiceprezes Sfinks Polska.

Nowo powstała Fabryka Pizzy, wraz z restauracją w Zgierzu, liczy już 13 lokali, a w niedalekiej przyszłości planowane są kolejne otwarcia, m.in. w Kołobrzegu i w Warszawie. Na podstawie umowy masterfranczyzowej grupa Sfinks ma wyłączność na rozwijanie tej sieci.

Wnętrze Fabryki Pizzy to przede wszystkim ceglane ściany, kolorowe akcenty oraz elementy industrialne, w tym oryginalne lampy. Pomieszczenie udekorowano też drewnianymi przyborami kuchennymi – wałkami do ciasta i deskami do krojenia. W menu, oprócz pizzy, znajdują się tradycyjne dania kuchni włoskiej. Znakiem rozpoznawczym Fabryki Pizzy są bombery, czyli gorące buły pizzowe z różnymi składnikami. Zgierska restauracja prowadzi również usługę dowozu zamówienia do klienta.


***
Sfinks Polska
zarządza 177 lokalami gastronomicznymi na terenie Polski, w tym siecią 92 restauracji Sphinx (segment casual dining), 68 pubami Piwiarnia Warki (segment gastro pubów), 12 restauracjami Chłopskie Jadło (segment casual dining) i 2 restauracjami WOOK (segment casual dining), 2 Fabrykami Pizzy (segment casual dining) oraz kultowym pubem Bolek w Warszawie. Pod względem wielkości sprzedaży oraz liczby restauracji, Sphinx jest największą w Polsce siecią typu casual dining. Sfinks Polska jest jednocześnie trzecią pod względem przychodów firmą gastronomiczną w Polsce.


Źródło: Practum.pl – 04.12.2017



www.hotelinfo24.pl