Cisowianka rozpoczęła współpracę z UNICEF w 2016. Kolejna odsłona kampanii wspierającej programy wodne właśnie ruszyła.
W pierwszej połowie 2018 roku w sklepach w całej Polsce dostępne będą butelki Cisowianki z logo UNICEF. Do biorącej udział w poprzedniej kampanii naturalnej wody mineralnej niegazowanej w butelkach 1,5 i 0,5 litra dołączyła Moja Pierwsza Cisowianka. Dzięki temu również najmłodsi konsumenci, z pomocą rodziców, będą mogli włączyć się w pomaganie potrzebującym. ##
Część przychodu ze sprzedaży tych trzech rodzajów butelek zostanie przekazana na rzecz programów UNICEF zapewniających dostęp do czystej wody pitnej dzieci i społeczności w Afryce.
Kwota zebrana w 2016 roku wystarczyła na instalację 107 pomp wodnych w Afryce. Oznacza to, że dzięki wsparciu Cisowianki na rzecz UNICEF czysta i bezpieczna woda mogła dotrzeć do kilkudziesięciu tysięcy dzieci. Mamy nadzieję, że w tym roku poprawimy ten wynik i ponownie zmienimy na lepsze życie tysiącom rodzin w krajach rozwijających się.
Źródło: Cisowianka.pl – 05.01.2018
|