Best Western Hotels & Resorts przeznaczą milion dolarów na akcje charytatywne

2018-02-05, 15:19:50

Hotelarze Best Western Hotels & Resorts postanowili przeznaczyć około 1 mln dolarów w ciągu następnych pięciu lat na wsparcie organizacji charytatywnej Best Western for a Better World® (BWBW). Część powyższych środków powędrowała już do Amerykańskiego Czerwonego Krzyża – wspólnie z którym BWBW niesie pomoc w przypadku klęsk żywiołowych – na rzecz ofiar następstw silnych huraganów i pożarów, które dotknęły Amerykę w 2017 roku.

Od momentu powstania naszej marki właściciele hoteli Best Western mają silne poczucie odpowiedzialności wobec społeczności, w których pracują i mieszkają – powiedział David Kong, prezes firmy Best Western Hotels & Resorts. – Nasi pracownicy i hotelarze z ogromnym smutkiem śledzili wiadomości o fali klęsk żywiołowych, które dotknęły mieszkańców Stanów Zjednoczonych w minionym roku. Niezliczeni bohaterowie, w tym także członkowie naszej rodziny Best Western, którzy organizowali pomoc w pierwszych chwilach po kataklizmach oraz nieśli nadzieję i ukojenie ofiarom, stanowią dla mnie inspirację – dodał David Kong. ##

Tego typu działania realizowane są również przez hotele działające pod szyldem Best Western w Polsce. Pracownicy Best Western Grand w Kielcach angażują się w zbiórkę żywności dla mieszkańców (polskiego pochodzenia) ukraińskiej Winnicy organizowaną przez Radę Miasta Kielce. Co więcej, 3 lutego Best Western Grand Hotel w Kielcach wraz ze Stowarzyszeniem Świętokrzyski Fundusz Lokalny będzie współorganizatorem V jubileuszowego Świętokrzyskiego Balu Filantropów. Jego ideą jest zbieranie środków na specjalnie utworzony Fundusz Stypendialny GRAND, w ramach którego co rocznie przyznawane są stypendia dla wybitnie utalentowanej młodzieży pochodzącej z regionu świętokrzyskiego. Do tej pory udało się zebrać ponad 270 tys. zł i ufundować 44 stypendia. W trakcie balu prowadzone są licytacje zarówno głośne, jak i ciche. Przedmioty pochodzą m.in. z kancelarii premiera RP, z kancelarii prezydenta RP, od Przewodniczącego Parlamentu Europejskiego, Prezydenta Miasta, Wojewody czy też Marszałka. Przedstawiciele Best Western Plus Kraków Old Town i Best Western Hotel Galicya w Krakowie co roku angażują się w bieg charytatywny Business Run oraz Szlachetną Paczkę. Z kolei Best Western Hotel Mariacki w Katowicach, obiekt otwarty zaledwie pół roku temu, planuje organizację Dnia Dziecka dla podopiecznych jednego z okolicznych domów dziecka. Aktualnie przedstawiciele obiektu prowadzą rozmowy z pobliskimi ośrodkami.

Także członkowie programu lojalnościowego Best Western Rewards® (BWR®) wsparli inicjatywy na rzecz ofiar ubiegłorocznych klęsk żywiołowych, przekazując zgromadzone punkty BWR. W rezultacie marka Best Western przekazała dodatkowe 250 tys. dolarów na rzecz Amerykańskiego Czerwonego Krzyża, wspierając działania usuwające następstwa huraganów Katrina, Irma i Maria. Wspomniane środki wykorzystano do sfinansowania najpotrzebniejszych świadczeń na rzecz ofiar klęsk żywiołowych – posiłków, tymczasowego schronienia i pomocy medycznej.

Oprócz usuwania następstw klęsk żywiołowych, BWBW wspiera inicjatywy w zakresie edukacji i walki z ubóstwem. Dlatego fundusz BWBW nawiązał współpracę z Charity: Water – organizacją non-profit, która dostarcza czystą i bezpieczną wodę pitną mieszkańcom krajów rozwijających się – finansując inicjatywy na terytorium Nepalu i Etiopii. W ramach ukończonych wiosną minionego roku projektów wybudowano systemy wspomagające infiltrację wody i sieć studni, dzięki czemu dzieci i rodziny mieszkające w tych krajach zyskały dostęp do czystej wody pitnej i punktów mycia rąk.

Celem marki Best Western Hotels & Resorts jest wywieranie pozytywnego wpływu na społeczności, na rzecz których działa na całym świecie. Darowiznę na rzecz BWBW i inicjatyw charytatywnych funduszu można przekazać przez stronę internetową https://bwbw.kimbia.com/bestwestern.

 
O sieci Best Western Hotels & Resorts

Best Western® Hotels & Resorts z siedzibą w Phoenix, Arizona, jest prywatną marką hotelarską z globalną siecią 4,100* hoteli w ponad 100* miejscach na całym świecie. Hotele sieci Best Western działają pod dziesięcioma markami, które są odpowiedzią na oczekiwania inwestorów i gości: Best Western®, Best Western Plus®, Best Western Premier®, Vīb®, GLō®, Executive Residency by Best Western® i BW Premier Collection®, a także niedawno uruchomione marki franczyzowe SureStay®, SureStay Plus® oraz SureStay Signature Collection®. Świętująca 70 lat działalności, Best Western udziela wsparcia logistycznego, sprzedażowego i marketingowego właścicielom hoteli ze swojej sieci, oferuje również wielokrotnie nagradzany system rezerwacji online i przez smartfony. Best Western nieustannie ustala rekordy branży w obszarze zdobywanych nagród i wyróżnień, obejmujące m. in. uzyskanie przyznawanego przez TripAdvisor® Certificate of Excellence przez 64% hoteli sieci w Ameryce Północnej w 2017 roku, Business Travel News® plasujące Best Western Plus i Best Western w top trzech markach hotelowych z segmentu upper-mid-price oraz mid-price przez trzy kolejne lata, a także nagrodę Dynatrace® Best of the Web za najlepszą stronę internetową przez siedem lat z rzędu. Już ponad 30 milionów podróżujących należy do wielokrotnie nagradzanego programu lojalnościowego Best Western Rewards®, jednego z nielicznych programów, w których zebrane punkty nigdy nie tracą ważności i mogą być wymieniane na pobyt w każdym hotelu sieci na całym świecie. Sieć współpracuje m.in. Harleyem-Davidsonem®, co pozwala podróżnym na angażowanie się w działalność marki. Poprzez partnerstwo z Google® Street View, Best Western stała się także pierwszą znaczącą firmą tej wielkości i skali, która wprowadziła dla swoich klientów doświadczenie oparte na wirtualnej rzeczywistości, ustanawiając nowy standard w branży i zmieniając sposób, w jaki goście oglądają hotele.

* Liczby podane są w przybliżeniu i mogą ulegać zmianie.


Źródło: MSLGroup.pl – 01.02.2018
 


www.hotelinfo24.pl