IHG planuje reaktywację luksusowej, hotelowej marki Regent

2018-03-19, 09:41:24

Czy InterContinental Hotels Group jest w stanie wskrzesić luksusową ikonę minionej epoki? Jest to wyzwanie z którym grupa IHG planuje się zmierzyć, o czym poinformowała kiedy ogłosiła zamiar przejęcia za 39 mln USD w gotówce 51% udziałów w Regent Hotels and Resorts, od Formosa International Hotels z Tajpej. IHG będzie mieć prawo do stopniowego nabywania pozostałych 49% udziałów, od 2026 r.

Dzięki globalnemu zasięgowi, zasobom, infrastrukturze marketingowej i istniejącemu portfelowi kultowych hoteli w kluczowych lokalizacjach, IHG może być po prostu białym rycerzem przybywającym we właściwym czasie, potrzebnym do wskrzeszenia uśpionej azjatyckiej marki" - powiedział Raymond Bickson, który był dyrektorem generalnym i szefem projektu w firmie Regent pod koniec lat 80. współpracującym z oryginalnymi partnerami Bobem Burnsem, Georgem Rafaelem i Adrianem Zechą. „To znów może być globalna luksusowa marka, z którą trzeba będzie się liczyć." ##

IHG wprowadzi Regent do swojego portfela marek na najwyższy poziom segmentu luksusowego i przyspieszy jej rozwój na całym świecie z zamiarem powiększenia jej zasobów z sześciu czynnych obecnie i trzech znajdujących się w budowie hoteli, do ponad 40 (10 000 pokoi) obiektów -
w perspektywie długoterminowej - ulokowanych w kluczowych lokalizacjach miejskich i wypoczynkowych na całym globie. Rozwój marki obejmował będzie także rebranding niektórych dotychczasowych hoteli IHG, do standardów marki Regent.

Firma IHG ogłosiła również, że oryginalny flagowy obiekt grupy w Hongkongu wróci pod flagę Regent w 2021 roku, po gruntownym remoncie przeprowadzonym przez jego właściciela, firmę Gaw Capital Partnership. Pierwotnie wybudowany jako The Regent Hong Kong w 1980 roku, hotel został przemianowany na InterContinental Hong Kong w czerwcu 2001 roku.


Źródło: InterContinental Hotels Group



www.hotelinfo24.pl