Prawo wyłącznego rozwoju marki Burger King na rynku czeskim i słowackim

2018-03-19, 16:18:07

AmRest (WSE: EAT), największa notowana na giełdzie spółka prowadząca sieć restauracji w Europie Środkowej ogłasza podpisanie umów z Burger King Europe GmbH dotyczących prawa do wyłącznego rozwoju marki Burger King w Czechach oraz na Słowacji. W obu krajach AmRest planuje otworzyć łącznie ponad 50 nowych restauracji.

Zawarte porozumienie zakłada dynamiczny rozwój sieci w Czechach, a także wprowadzenie marki na Słowację. Zgodnie z umową, w perspektywie 5 lat AmRest zamierza powiększyć portfolio Burger King o 40 nowych restauracji w Czechach i 15 na Słowacji. Ponadto, zgodnie z ustaleniami Spółka będzie odpowiedzialna za zarządzanie budżetem oraz działaniami marketingowymi dla marki w obu krajach. ##

Burger King  jako sieć restauracji serwująca burgery, reprezentuje prężnie rozwijający się w ostatnich latach segment QSR. Z tego tytułu marka pełni bardzo ważną rolę w portfolio Spółki. Prawo do wyłącznego rozwoju na nowych rynkach stanowi  krok milowy w historii naszej współpracy z Burger King i wierzymy, że ta kooperacja jeszcze bardziej umocni pozycję AmRest jako lidera rynku gastronomicznego w regionie CE – powiedział Krzysztof Piechna, Prezydent Burger King.

Burger King jest częścią portfolio AmRest od 2007 roku. Obecnie Spółka zarządza siecią 41 restauracji w Polsce, 12 w Czechach oraz 1 w Bułgarii.


Źródło: AmRest.eu/pl/



www.hotelinfo24.pl