Campanile oficjalnym partnerem hotelowym Runmageddonu

2018-04-04, 16:19:48

Ta współpraca dopiero się zaczyna, ale już zapowiada się bardzo obiecująco. W tym roku do grona partnerów Runmageddonu dołączył sieć hoteli Campanile. Uczestnicy zmagań sportowych dla najbardziej wytrwałych na preferencyjnych warunkach będą mogli odpocząć w obiektach, których właścicielem jest Louvre Hotels Group. Pierwsza odsłona rywalizacji już w dniach 7-8 kwietnia 2018 roku we Wrocławiu.

Runmageddon to morderczy wyścig na ekstremalnym torze przeszkód. Na każdego z uczestników na trasie czekają m.in. błoto, woda, ogień, bagno, przeszkody linowe, skośne i pionowe ściany, zasieki, okopy i inne atrakcje. Trudno na świecie znaleźć imprezę z taką liczbą przeszkód. Dla startujących to niesamowicie wymagający sprawdzian dla ciała i psychiki. Trasa jest zaplanowana jednak w taki sposób, że większość walczących na niej nawet pierwszy raz, nie powinna mieć większych problemów. Potrzeba tylko wielkiej chęci, samozaparcia i dobrej kondycji. ##

Pracownicy Campanile mieli już okazję startować w tych ekstremalnych zmaganiach. Teraz przyszedł czas na bliższą współpracę.

- W zeszłym roku nasi pracownicy pobiegli w dwóch odsłonach wyścigu – w Warszawie i Poznaniu. Firma zdecydowała się sfinansować ich udział w tej rywalizacji, ponieważ chcemy aktywizować naszych pracowników oraz integrować ich w ramach całej sieci w Polsce - tłumaczy Danuta Marcinkowska, Marketing & PR Account w Louvre Hotels Group.

- Przedstawiciele Runmageddonu zgłosili się do nas z pomysłem nawiązania współpracy. W taki właśnie sposób zostaliśmy partnerem hotelowym. Planujemy występy dwóch większych grup. Jedna z nich na pewno pobiegnie w maju w Warszawie. Jednocześnie, możemy również zwiększyć rozpoznawalność wśród uczestników tych zmagań. Dla startujących mamy zniżki w naszych hotelach Campanile. Będę one wynosiły 15 procent od ceny publikowanej danego dnia. Dla uczestników przygotujemy także specjalnie stoiska. Będzie można znaleźć w nich wygodne miejsca do wypoczynku - dodaje Marcinkowska.

Campanile otrzymał tytuł sponsorski - partner hospitality.

Stoiska marki pojawią się we Wrocławiu (7-8 kwietnia), w Warszawie (24-26 maja oraz 11-12 sierpnia), w Krakowie (25-26 sierpnia), w Łodzi (22-23 września) oraz w Katowicach (13-14 listopada).


Źródło: ArskomGroup.pl – 03.04.2018



www.hotelinfo24.pl