BW Signature Collection by Best Western w cyklu "Behind the brands"

2018-05-29, 13:09:02

Wprowadzona na jesieni 2017 r. BW Signature Collection by Best Western to najnowsza marka w dynamicznie rosnącym portfolio Best Western Hotels & Resorts. Marka typu soft brand wciąż się rozwija i niedawno wzbogaciła się o pierwszy obiekt zagraniczny nad Jeziorem Czterech Kantonów w Szwajcarii. W ramach zapoczątkowanej w tym roku kampanii „Today’s Best Western” firma w tym miesiącu prezentuje hotele BW Signature Collection by Best Western w cyklu „Behind the brands”.

BW Signature Collection by Best Western wypełnia lukę w ofercie skierowanej do hotelarzy segmentu upper midscale, którzy pragną zachować niezależność wobec nierzadko restrykcyjnych i kosztownych we wdrożeniu markowych standardów powszechnych w branży. Kolekcja starannie wyselekcjonowanych hoteli powstała jako konkurencyjna, wyjątkowa oferta skierowana zarówno na rynki pierwotne, jak i wtórne. ##

Hotele BW Signature Collection by Best Western oferują gościom komfortowy i satysfakcjonujący pobyt oraz atrakcyjne dodatki i najlepsze udogodnienia, z których słynie marka Best Western, w tym:

- Najwyższej jakości usługi i wyposażenie;
- Bezpłatny dostęp do szybkiego Internetu bezprzewodowego;
- Uznany, autorski program „Build Your Own Breakfast” oferujący ciepłe, zdrowe, zindywidualizowane posiłki, dostępny bezpłatnie w większości obiektów;
- A także znakomite oceny gości – przynajmniej 4 w punktacji serwisu TripAdvisor® i 3 diamenty lub więcej w klasyfikacji hotelowej AAA® lub CAA®.

Mając w ofercie hotele takie jak Killington Mountain Lodge w Killington w stanie Vermont, Brooklyn Way Hotel w nowojorskiej dzielnicy Brooklyn, a także kilka obiektów za granicą, m.in.  Gasthaus zur Waldegg w pobliżu majestatycznego Jeziora Czterech Kantonów w Szwajcarii, marka BW Signature Collection by Best Western szybko nabiera rozpędu. Oprócz nieruchomości w Ameryce Północnej i Szwajcarii marka otworzyła trzy obiekty we Włoszech, jeden w Peru i jeden w Ekwadorze, szykując się do otwarcia kolejnych. Do najnowszej marki soft brand Best Western dołączają kolejne hotele, w związku z czym właściciele mogą liczyć na dynamiczny rozwój dzięki szybkiemu dostępowi do znakomitych globalnych systemów zarządzania rezerwacjami i przychodami, wsparciu sprzedaży i marketingu oraz uznanemu programowi lojalnościowemu Best Western Rewards (BWR), który zrzesza przeszło 32 mln członków.

Tego lata program BWR sprawi, że pobyt w jednym z hoteli BW Signature Collection by Best Western będzie jeszcze atrakcyjniejszy – członkowie, którzy zarejestrują się w promocji Go.Get.Rewarded® mogą otrzymać kartę Best Western Travel Card® o wartości 20 dolarów po zakończeniu pierwszego pobytu w okresie od 21 maja do 3 września 2018 r. Poprzez promocje i punkty, które nigdy nie tracą ważności, BWR oferuje prawdziwe korzyści jako najlepszy na świecie program lojalnościowy w branży hotelarskiej.

Więcej informacji na temat Best Western Hotels & Resorts znajduje się na stronie BestWestern.com i BestWesternDevelopers.com.

Więcej na temat kampanii „Today’s Best Western” można przeczytać na stronie youmustbetrippin.com/featured/todaysbw/.

 
***
O sieci Best Western Hotels & Resorts


Best Western® Hotels & Resorts z siedzibą w Phoenix (Arizona) jest prywatną marką hotelarską z globalną siecią 4200* hoteli w ponad 100* miejscach na całym świecie. Hotele sieci Best Western działają pod 11 markami, które są odpowiedzią na oczekiwania inwestorów i gości: Best Western®, Best Western Plus®, Best Western Premier®, Vīb®, GLō®, Executive Residency by Best Western®, BW Premier Collection®, BW Signature CollectionSM, a także niedawno uruchomionymi markami franczyzowymi SureStay®, SureStay Plus® oraz SureStay Collection®. Działająca od ponad 70 lat Best Western udziela wsparcia logistycznego, sprzedażowego i marketingowego właścicielom hoteli ze swojej sieci, oferuje również wielokrotnie nagradzany system rezerwacji online i przez smartfony.

Best Western nieustannie bije rekordy branży w obszarze zdobywanych nagród i wyróżnień, wśród których są m. in. TripAdvisor® Certificate of Excellence uzyskany przez 64% hoteli sieci w Ameryce Północnej w 2017 roku, Business Travel News® plasująca Best Western Plus i Best Western na pierwszym miejscu marek hotelowych z segmentu upper-mid-price oraz mid-price, a także nagroda Dynatrace® Best of the Web za najlepszą stronę internetową (przez 7 lat z rzędu). Od 9 lat Best Western zdobywa także nagrodę AAA® / CAA® Lodging Partner of the Year, uznającą zaangażowanie marki w świadczenie wyjątkowych usług dla blisko 58 milionów członków AAA / CAA w USA i Kanadzie. Hotele działające pod szyldem Best Western znalazły się też na wysokich miejscach rankingu J.D. Power’s 2017 North America Hotel Guest Satisfaction Index Study – zajmując pierwsze miejsce pod względem śniadań (kategoria żywności i napojów dla obiektów mid-scale) oraz drugie miejsce w zestawieniu uwzględniającym ogólną satysfakcję gości.

Już ponad 32 miliony podróżujących należy do wielokrotnie nagradzanego programu lojalnościowego Best Western Rewards®, jednego z nielicznych programów, w których zebrane punkty nigdy nie tracą ważności i mogą być wymieniane na pobyt w każdym hotelu sieci na całym świecie. Sieć współpracuje m.in. z Harleyem-Davidsonem®, co otwiera przed podróżnymi nowe możliwości interakcji z marką. Poprzez partnerstwo z Google® Street View, Best Western stała się także pierwszą firmą tej wielkości i skali, która wykorzystuje wirtualną rzeczywistość w udogodnieniach dla swoich klientów, ustanawiając nowy standard w branży i zmieniając sposób, w jaki goście oglądają hotele.

* Wszystkie hotele Best Western i SureStay mają własnych właścicieli i są niezależnie zarządzane
* Liczby podane są w przybliżeniu i mogą ulegać zmianie.



Źródło: MSLGroup.pl – 28.05.2018
 


www.hotelinfo24.pl