24 maja 2018 roku w nowo otwartym Hotelu Europejskim w Warszawie najsilniejsze i najbardziej warto¶ciowe polskie marki nagrodzone zosta³y god³em Superbrands i Superbrands Polska Marka.
Po raz dziewi±ty z rzêdu laureatem tego cennego trofeum zosta³a Cisowianka, co jest potwierdzeniem si³y tej marki i zaufania jakim od lat obdarzaj± j± konsumenci. ##
Badanie Superbrands to jedno z szerzej zakrojonych konsumenckich badañ rynku w Polsce, które uwzglêdnia wszystkie istotne marki w ka¿dej z badanych bran¿. Tegoroczny Proces Certyfikacji sk³ada³ siê z badania, przeprowadzonego przez instytut badawczy ARC Rynek i Opinia na próbie ponad 15 tysiêcy polskich konsumentów oraz ocen ekspertów Rady Marek. Jedynie marki, które by³y wyj±tkowo chêtnie rekomendowane przez konsumentów i jednocze¶nie ocenione pozytywnie przez ekspertów, mia³y szansê na uzyskanie tytu³u.
W imieniu marki Cisowianka god³o Superbrands i Superbrand Polska Marka odebra³a PR Manager Cisowianki – Agata Berndt Wazelin.
Nagrodê Honorow± Superbrands za budowanie pozytywnego wizerunku Polski w ¶wiecie otrzyma³a Janina Ochojska. Odbieraj±c honorow± nagrodê Superbrands Janina Ochojska do³±czy³a do grona takich laureatów jak Krzysztof Penderecki, Robert Lewandowski, Jerzy Buzek, Agnieszka Radwañska, Lech Wa³êsa czy Henryka Bochniarz.
Laureatami nagrody Culture.pl Superbrands, od siedmiu lat przyznawanej przez Superbrands Polska we wspó³pracy z Instytutem Adama Mickiewicza, zostali: Olga Tokarczuk i Cyfrowa Biblioteka Narodowa Polona.
¬ród³o: Cisowianka.pl – 25.05.2018
|