Polacy na wyjezdzie chcą wygody i wrażeń

2018-06-13, 16:54:05

O sojowe mleko do śniadania, romantyczny pakiet powitalny, świeżo cięte kwiaty do pokoju czy hypoalergiczne kosmetyki do łazienki - najczęstsze prośby gości przed przyjazdem są całkiem zwyczajne. Ale Polacy potrafią zaskoczyć hotelarzy pytaniami o złoty papier toaletowy, możliwość przygotowania kąpieli w konkretnej wodzie mineralnej, albo zorganizowania przejażdżki… czołgiem.

Do każdego z hoteli czy apartamentów spływa kilka zapytań dziennie. Goście najczęściej chcą się upewnić czy obiekt wygląda tak jak na zdjęciach, dopytują o parking, dojazd, udogodnienia w pokoju - wynika z danych portalu Nocleg.pl. Sporo jest też próśb. Od młodych par o łoże małżeńskie i szampana do pokoju z wykwintną kolacją spoza karty. Albo od osób na określonej diecie, które proszą o chleb bez glutenu czy mleko bez laktozy, tort bez cukru i wegańskie burgery. Zdarza się, że goście proszą o przygotowanie pokazu sztucznych ogni na urodzinowe przyjęcie lub wesele albo wymianę bukietów ze świeżo ciętych kwiatów dwa razy dziennie. ##

Nasi partnerzy przyzwyczajeni są już do tego typu próśb, ale kiedy poprosiliśmy ich o przejrzenie zapytań z ostatniego roku, nadesłane informacje zaskoczyły nawet tych, którzy wiele już widzieli - mówi Grzegorz Kołodziej z Nocleg.pl. - Najwyraźniej Polacy szukają nowych atrakcji i zmieniają swój styl wypoczynku i zabawy.

Fot. Nocleg.pl

Nie jest niczym nowym prośba o przywiezienie gości z dworca do miejsca pobytu, ale coraz częściej zdarza nam się poprosić właścicieli apartamentów o przygotowanie zakupów według wskazanej listy. Na takich listach czołowe miejsce zajmują naturalne kosmetyki i lokalne smakołyki prosto od rolnika, są jednak również zamówienia na złoty papier toaletowy, dodatkowe ręczniki i szlafrok z wzorem regionalnym czy paletę wody mineralnej do kąpieli.

Podróżującym rodzinom zależy z kolei na zapewnieniu właściwej opieki dla dzieci. „O ile większość hoteli przygotowuje atrakcje dla maluchów, wypełniające czas wspólnymi zabawami i grami, to zamówienie dla trzylatka opieki anglojęzycznej bony z wykształceniem wyższym i dodatkową znajomością włoskiego nie było prostym zadaniem dla obsługi bieszczadzkiego apartamentu. Ale udało się” - zdradza Kołodziej.

Fot. Nocleg.pl

Udało się też zorganizować rodzinne bożonarodzeniowe przyjęcie w październiku czy intymną przestrzeń na tarasie hotelu dla miłośnika jogi, który poprosił o możliwość ćwiczenia nago. Czasem jest trudniej - na przykład, gdy myśliwy ze świętokrzyskiego prosi o przechowanie na tarasie świeżo zdobytego trofeum. „A czasem może nie udać się wcale, jak wtedy, gdy gość poprosił o przejażdżkę czołgiem wypożyczonym z pobliskiej jednostki” - mówi ekspert Nocleg.pl i podkreśla, że każdy z ankietowanych właścicieli obiektów przypomina sobie przynajmniej 2-3 gości, których zapamiętali ze względu na nietypowe zachcianki.


Źródło informacji: Nocleg.pl - 21.05.2018; Centrum Prasowe PAP



www.hotelinfo24.pl