Selina planuje otworzyć hotel w Warszawie. Jakich nieruchomości szuka?

2018-06-29, 11:39:12

Selina, wyjątkowy koncept łączący styl i komfort hotelu butikowego z energią i atmosferą towarzyską, jakiej szukają współcześni podróżni, aktywnie poszukuje w Warszawie nieruchomości pod lokalizację jednego ze swoich pierwszych obiektów w Polsce. Firmę najbardziej interesują budynki w centrum miasta, o powierzchni ok. 3 500 m2, w których będzie można zaaranżować 350-500 łóżek dla gości.

Dla naszych hoteli szukamy obecnie lokalizacji w bezpośrednim sąsiedztwie największych atrakcji stolicy. Chcemy, aby nasi goście mieli szybki i łatwy dostęp do lokalnych zabytków oraz miejsc spotkań z kulturą, a także do popularnych i modnych restauracji, klubów oraz barów. Jednocześnie, dbając o komfortowy wypoczynek podróżnych, unikamy nieruchomości położonych przy głównych ulicach, które generują największy ruch pieszy i samochodowy – wyjaśnia Renata Kusznierska, dyrektor zarządzająca Selina w Polsce. – Warszawa to bardzo ciekawe miasto z niezwykle bogatą historią oraz szeroką ofertą kulturalną i rozrywkową. Przyciąga wiele osób z kraju i zagranicy, podróżujących zarówno w celach turystycznych, jak i biznesowych. Jesteśmy przekonani, że to odpowiednie miejsce dla hotelu Selina – dodaje Renata Kusznierska. ##

Selina poszukuje nieruchomości, których układ przestrzenny pozwala na łatwe dostosowanie ich do funkcji, jaką mają pełnić, dlatego preferuje już istniejące hotele. Na razie firma koncentruje się na obiektach w centrum miasta. W przyszłości planuje jednak rozszerzenie działalności na inne dzielnice oferujące dostęp do terenów zielonych, gdzie można odpocząć od zgiełku, a jednocześnie dobrze skomunikowane ze Śródmieściem.

Model biznesowy Selina zakłada przede wszystkim długoterminowy wynajem nieruchomości, ale firma nie wyklucza też możliwości ich zakupu. Obiekty te są następnie odnawiane, w partnerstwie z miejscowymi deweloperami, projektantami i artystami, co z reguły zajmuje 90-120 dni.

Cechą charakterystyczną hoteli Selina jest to, że aż 40-50% powierzchni przeznacza jest na przestrzenie wspólne, w tym strefy co-workingowe i wellness oraz przestrzenie dostosowane do odpoczynku i zabawy, sprzyjające integracji z innymi podróżnymi oraz miejscową ludnością. Design każdego obiektu tworzony jest przy współpracy z lokalnymi artystami i rzemieślnikami. Wiele mebli oraz innych elementów wystroju wnętrza jest produkowanych ręcznie lub powstaje w procesie upcyclingu.

Selina oferuje właścicielom konkurencyjne czynsze, współpracuje też z nimi w celu zwiększenia wartości hotelu w długim okresie oraz generowania w nim ruchu. Jednocześnie przyczynia się do budowania marki danego miejsca.


***
Selina

Selina to jedna z najszybciej rozwijających się marek hotelarskich na świecie, która została stworzona w 2015 roku z myślą o współczesnych podróżnych – osobach, które chcą zwiedzać świat bez ograniczeń oraz mieć możliwość elastycznej pracy z każdego miejsca. Łącząc styl i komfort hotelu butikowego z wyjątkową atmosferą towarzyską, Selina zapewnia swoim gościom niepowtarzalne doświadczenia, jakich nie znajdą nigdzie indziej. Składa się na nie ciekawy design oraz szeroka oferta noclegowa, coworkingowa i rekreacyjna umożliwiająca odkrywanie różnych zakątków świata oraz integrację z miejscową ludnością oraz innymi podróżującymi, wypoczynek, zabawę, a także pracę zdalną. Unikalny model biznesowy, oparty o długoterminowy wynajem nieruchomości przez Selina, zrównoważony rozwój oraz zaangażowanie w życie lokalnych społeczności, zapewnia wymierne korzyści, zarówno właścicielom nieruchomości oraz inwestorom, jak i podróżnym oraz okolicznym mieszkańcom.

Obecnie Selina posiada 24 lokalizacje, położone w miastach, nad morzem czy w dżungli, w 8 krajach Ameryki Łacińskiej. W 2018 roku marka planuje otwarcia swoich pierwszych hoteli w Ameryce Północnej oraz w Europie, w tym m.in. w Polsce. Więcej informacji na stronie www.selina.com.


Źródło: MultiPR.pl – 28.06.2018



www.hotelinfo24.pl