Osiągnięcia marki JW Marriott

2008-04-14, 13:40:45

Marzec okazał się być doskonałym miesiącem dla ekskluzywnej marki JW Marriott Hotels & Resorts. Znalazł się na liście 25 najlepszych hoteli pod względem jakości obsługi klienta wg Business Week. Ponadto został doceniony w ankiecie przeprowadzonej przez Business Travel News w Stanach Zjednoczonych, uzyskując najwyższą liczbę punktów w 8 kategoriach na 13 możliwych.

North American Hotel Guest Satisfaction Study usytuowało hotele Marriott na drugim miejscu, zaraz po Ritz-Carlton. Don Semmler z grupy podkreśla, ze klienci są zadowoleni z luksusu, jaki ich marka oferuje, połączonego z ciepłem i indywidualnym podejściem do klienta. Zapowiada także znaczący rozwój hoteli w ciągu najbliższych pięciu lat.

Szczególnie wyróżnione za 2007r. hotele to: JW Marriott na Hawajach, Cancun, Mexico City, Bukareszt, Capri, Lima, Hong Kong, Shanghai, Bangkok, Phuket, Dubaj i Kair, JW Marriott Capri Tiberio Palace Resort & Spa; Quan Spa, JW Marriott Hotel Mumbai; JW Marriott Mexico City, Rio de Janeiro, Caracas, Lima i Quito; JW Marriott w Phuket, Bangkok oraz Shanghai; JW Marriott Seoul; Marriott Cancun Resort & Spa; JW Marriott Ihilani Resort & Spa; JW Marriott Phuket Resort & Spa; JW Marriott Mexico City.

Źródło: Marriott International



www.hotelinfo24.pl