Accor przedstawił nowy model biznesu

2008-05-07, 18:49:21

Accor zorganizował w Paryżu dwudniową konferencję, na której przedstawił swój plan dla potencjalnych inwestorów. Wszystko to ma na celu lepsze podejście do klienta dzięki opracowaniu nowej strategii podziału hoteli. Pomiędzy 2006 r. a 2012 r. liczba gości ma wzrosnąć o 5,7% rocznie (wg Stein & Co).

W odpowiedzi na te prognozy Accor przygotował strategię działania w oparciu o 5 priorytetów: podnieść liczbę udziałów w europejskim segmencie średniej klasy dzięki Suitehotel oraz Adagio, z Novotelem i Mercure na czele, a także w segmencie europejskich hoteli ekonomicznych oferując klientom All Seasons oraz segment budżetowy budując nowe Etap. Chcą także podnieść się z 6 pozycji w rankingu moteli na terenie Ameryki Północnej. Ibis oraz Novotel mają także zaistnieć na rynkach państw rozwijających się, których wymagania ulegają znacznej zmianie. Segmenty klasy wyższej oraz luksusowy na całym świecie maja być zrewolucjonizowane przez Pullman oraz Sofitel.

Aby osiągnąć te wszystkie cele Accor opracował program „Right Approach”, który zakłada: wyrównanie portfolio marki do oczekiwań klientów (The Wright Brands), sprecyzowanie marki (The Right Network), udoskonalenie wydajności wobec podstawy biznesu (The Right Operating Performance), dostosowanie struktur operacyjnych w celu udoskonalenia zwrotu kapitału i zredukowania skutków niestabilności dotyczącej przepływu gotówki (The Right Basset Management) oraz przestawienie firmy na pozyskiwanie najlepszych usługodawców dla wszystkich operatorów hoteli (The Right Service Provider).

Źródło: Accor



www.hotelinfo24.pl