Nowe logo marki Super 8

2008-06-18, 12:13:05

W maju 2008 r. przedstawiciele Super 8 pokazali światu swoje nowe, odmienione logo o bardziej nowoczesnym charakterze. Dodatkowo, zmieniła się odrobinę nazwa firmy - teraz jest to Super 8 Worldwide, co odzwierciedla rozwój, jaki nastąpił wśród tych hoteli. Super 8 nie chce być już kojarzone tylko z Ameryką Północną.

Dotychczasowe logo będzie wymienione najpóźniej przed lipcem przyszłego roku. Ta zmiana to ostatni krok kilkuletniego rozwoju i przemian w firmie, które były spowodowane zmieniającymi się zapotrzebowaniami na rynku. Teraz wszystkie hotele zapewniają dostęp do szybkiego Internetu, doskonalej telewizji, zapewniają także radio-budziki, ekspresy do kawy oraz suszarki do włosów.

Wprowadzono również śniadania SuperStart®, lepsze ręczniki oraz pościel, zasłony prysznicowe Hookless®. Pokoje charakteryzuje ciepła kolorystyka, a wystój budynków utrzymany jest w lokalnym stylu. Wszystko to ma zachęcić młodsze pokolenie do korzystania z Super 8 oraz zmienić sposób, w jaki klienci do tej pory myśleli o marce.

Źródło: Super 8 Worldwide



www.hotelinfo24.pl