Oto kilka spraw dotyczących zarządzania w hotelarstwie, których nauczyłem się

2006-11-11, 17:05:15

Po pierwsze i przede wszystkim – poświęć swój czas bardziej na zarządzanie okolicznościami niż ludźmi. Większość ludzi ma trudności w kierowaniu samymi sobą, a więc szanse, że przejmiesz kontrolę nad ich życiem, są znikome. Procesy, procedury i polityki są powszechną praktyką stosowaną przez menedżerów odnoszących sukcesy i te metody osiągania wpływów zredukują twoje frustracje i poważnie ograniczą możliwość potencjalnych wyroków orzekających w przyszłości kary więzienia.

Po drugie – poszukuj wewnętrznej motywacji w personelu. Zatrudniaj ze względu na prezentowaną postawę, nie ze względu na skłonności i uzdolnienia. Jeżeli pokojowa nie lubi sprzątać, to nawet 12$ na godzinę nie zapewni nam nieskazitelnie czystego pokoju. Znajdź odpowiedź na pytanie, dlaczego ludzie chcą wykonywać pracę, którą zaoferowałeś (Odpowiedź „potrzebuję pieniędzy” nie liczy się), a przede wszystkim – dlaczego chcą pracować właśnie z tobą. Jeżeli nawet kandydat wymyśla pozorowane odpowiedzi na twoje ‘zwariowane’ pytania w rozmowie kwalifikacyjnej, to rozpoczyna proces stąpania po śliskim gruncie przyjmowania za swoje, zobowiązań wynikających ze stanowiska, które się starasz obsadzić. Jest to przyczyna wyjaśniająca dlaczego wielu spośród znakomitych pracowników sprzedaży, ciągle pyta swoich klientów, dlaczego wolą załatwiać sprawy z nimi, a nie z ich konkurencją.

I na koniec – przeszkol swoich pracowników w postrzeganiu każdej skargi klienta, jak pozytywnej okazji marketingowej. Hej, przecież zdarzają się różne rzeczy, więc możemy się do nich przygotować. Jeżeli zrobisz to dobrze, będziesz potrzebował miejsca dla swoich klientów, gdzie mogliby odzyskać świadomość (po zemdleniu), kiedy znajdują się w pozycji odbierającego prewencyjne decyzje biznesowe.

W Barney`s, mamy przygotowane procedury dla (niemal) każdego rodzaju wyzwania, przed którym mogą stanąć nasi pracownicy. Kiedy zdarza się coś niefortunnego, nasi pracownicy są zachwyceni, mając upoważnienie do natychmiastowego naprawienia tej sytuacji w sposób efektywny. Oni po prostu gaszą naszych klientów troskliwością i każdy odchodzący z interesu, wyposażony jest w całkowicie nowe spojrzenie na stosunki międzyludzkie.


Barry Williams 


© Copyright Barry Williams
Tytuł artykułu w oryginale "Here Are a Couple of Points I Have Learned Regarding Hospitality Management"
Reprint i tłumaczenie artykułu przez ehotelarz.com za zgodą autora.

Barry Williams
- niezależny właściciel motelu Barney's Motel. W lekki i dowcipny sposób opisuje swoje doświadczenia w hotelarstwie.

:
Bary Williams
Barney's Motel.
email:
barrywilliams@barneysmotel.com
www.barneysmotel.com

 

Kontakt

 



www.hotelinfo24.pl