Świecie: Vistula Hotel walczy o klienta

2008-09-29, 22:57:32

Nowi właściciele byłego hotelu „Leśna” zmienili jego nazwę na „Vistula Hotel” i chcą udowodnić klientom, że zmiana nie dotyczy tylko nazwy.

Wczoraj ruszyła kampania reklamowa hotelu Vistula. Jednym z zasadniczych jej torów jest przekonanie potencjalnych klientów, że nowa marka nie ma nic wspólnego z "Leśną”, kojarzoną w przeszłości z hotelem robotniczym.  To porównanie nie jest zbyt pożądanym skojarzeniem, zważywszy, że Vistuli zależy przede wszystkim na klientach biznesowych.

Walka o klienta rozegra się prawdopodobnie z Karczmą Chełmińską i jej restauracją, jako że Vistula również stawia na kuchnię i do niej chce przekonać mieszkańców Świecia.

- Dwudaniowy obiad w eleganckiej restauracji za 18 zł to niewiele – mówi dyrektorka hotelu Maria Wacławik.

Ducha nowego zarządcy widać już od wejścia. Odnowiono większość pomieszczeń. Holom i korytarzom nadano nową kolorystykę. Jeśli interes zacznie się rozwijać zgodnie z założeniami - liczący dziś 44 osoby personel - powiększy się. - Zależy nam na młodych pracownikach, którzy będą lubić swoją pracę i utożsamiać się z tym miejscem - podkreśla Wacławik. - Dlatego nie będziemy żałować pieniędzy na szkolenia, a najlepszym opłacimy studia.

Źródło: Gazeta Pomorska – 24.09.2008 r.



www.hotelinfo24.pl