Koncepcje działań marki Sheraton w Polsce

2009-01-03, 18:24:24

Nową strategię marki Sheraton przedstawiono 20 listopada na konferencji prasowej w hotelu Sheraton w Warszawie - czytamy w serwisie TTG Polska

Nowa strategia marki Sheraton, ma na celu udoskonalanie oferty oraz odświeżenie marki. Polegać ona będzie na modernizacji 5000 pokoi hotelowych oraz zmianę aranżacji ponad 100 hoteli Sheraton w 71 krajach. W Polsce Sheraton planuje dalszy rozwój swoich obiektów  - wśród rozpatrywanych lokalizacji znajdują się: Wrocław, Łódź, Zakopane i Mikołajki.

Na przebudowę hotelowych lobby – wprowadzenie inicjatywy Link@Sheraton w Warszawie i Krakowie oraz rozbudowę lub wprowadzenie piętra klubowego z pokojami o podwyższonym standardzie, przeznaczono do końca 2008 roku około 2 miliony euro.

Ważną częścią hotelowego lobby, będzie Link@Sheraton – przestrzeń pozwalająca gościom na pracę, kontakt z rodziną i przyjaciółmi, realizację swoich pasji z daleka od domu.

Globalny plan rozwoju do 2011 r. przewiduje zainwestowanie 4 miliardów dolarów w otwarcie nowych hoteli oraz 1.5 miliarda dolarów na modernizację istniejących obiektów. Wydatki polskiego oddziału marki Sheraton na ulepszenie oferty w latach 2008-2009 wyniosą 4 miliony Euro.

W chwili  obecnej marka Sheraton posiada w Polsce 4 hotele: Sheraton Warsaw, Sheraton Kraków, Sheraton Poznań i Sheraton Sopot Conference Center & Spa. Łącznie oferuje 950 pokoi gościnnych i zatrudnia 760 pracowników. 

Źródło: TTG Polska – 24.11.2008 r.



www.hotelinfo24.pl