Najważniejsze cechy dobrego hotelu w ocenie Polaków i innych użytkowników HolidayCheck

2009-03-21, 15:38:05

Około 1,4 tys. użytkowników portalu HolidayCheck wypowiedziało się na temat tego, co jest dla nich najważniejsze w trakcie hotelowego pobytu – dowiadujemy się za pośrednictwem Gazety Wyborczej.

Portal HolidayCheck to szwajcarska spółka z siedzibą w Bottighofen, istniejąca od 1999 r. Polska wersja serwisu ruszyła ponad rok temu. Ankietowano turystów pochodzących z Francji, Hiszpanii, Holandii, Włoch, Wielkiej Brytanii, Rosji i Polski w zakresie najważniejszych funkcji, jakim ich zdaniem powinien odpowiadać wymarzony hotel.

Głosy rozłożyły się następująco, w odpowiedniej kolejności:
-         Francuzi – położenie (blisko plaży, sklepów, klubów), gastronomia, wystrój pokoju
-         Hiszpanie i Włosi – wystrój pokoju, serwis, lokalizacja
-         Brytyjczycy – wystrój pokoju, dobre jedzenie, program animacyjny
-         Holendrzy – dobre jedzenie, położenie hotelu
-         Rosjanie – dobra lokalizacja, gastronomia, serwis
-         Polacy – lokalizacja, rozrywki, animacja.

Źródło: Gazeta Wyborcza – 19.01.2009 r.



www.hotelinfo24.pl