Krakowski hotel Wyspiański zmienił swój wizerunek

2009-04-04, 15:39:57

Celem zakończonej niedawno modernizacji trzygwiazdkowego hotelu Wyspiański jest przekonanie do niego gości indywidualnych, biznesmenów, uczestników szkoleń i konferencji.

W znaczący sposób zwiększono w hotelu liczbę pokoi, która wynosi obecnie 232 zapewniając 450 miejsc noclegowych. Wszystkie 74 nowe pokoje mają podwyższony standard, a część z nich to pokoje Premium przygotowane specjalnie dla gości biznesowych (pokoje w osobnej części hotelu, wszystkie dla niepalących, o większej powierzchni, wyposażone dodatkowo w sejf i zestaw gościnny z kawą i herbatą).

Do dyspozycji gości przeznaczono również zwiększoną liczbę sal konferencyjnych, w których pomieścić teraz można łącznie 250 osób.

W ramach rozbudowy i modernizacji obiektu dokonana została wymiana wykładzin, tapet, drzwi do pokoi wraz ze zmianą zamków otwieranych na karty magnetyczne. Kompleksowa modernizacja objęła także dopasowanie do standardów unijnych systemu bezpieczeństwa przeciwpożarowego oraz zapewniony został bezprzewodowy dostęp do Internetu w całym hotelu.

Hotel Wyspiański należy do spółki Jan-Pol S.A. z siedzibą w Krakowie, która również posiada czterogwiazdkowy butikowy Hotel Amadeus w tym mieście. Oba obiekty znajdują się w samym centrum Starego Krakowa, zaledwie kilkaset metrów od Rynku Głównego.

b-ob

 



www.hotelinfo24.pl