Kryzys w Beskidach dotyka obiekty hotelowe

2009-07-01, 15:35:35

Hotele nastawione na szkolenia i imprezy integracyjne dla pracowników firm przeżywają w ostatnim okresie zauważalny spadek liczby klientów – donosi Gazeta Wyborcza.

Odkąd pojawił się kryzys, firmy tną koszty i rezygnują z takich wyjazdów. - Mieliśmy plany na cały rok. Ale odmawiają nam jedna firma po drugiej – mówi pracownik firmy organizującej imprezy integracyjne w Beskidach. W podobnej sytuacji znajduje się bardzo wiele innych obiektów w Beskidach. Zapobiegając tej niekorzystnej sytuacji właściciele hoteli podejmują szereg przedsięwzięć przeciwdziałających tej groźnej tendencji.

Hotel Cis w Przybędzy na Żywiecczyźnie utrzymywał się przez ostatnie lata głównie z organizacji imprez integracyjnych i szkoleń dla firm z całej Polski. Ostatnio na stronie internetowej hotelu zamieszczono ogłoszenie: "Walczymy z kryzysem! Tnij koszty w firmie, rezerwuj teraz !". Hotel daje aż 50 proc. zniżki na organizację szkoleń, konferencji czy imprez integracyjnych. Oprócz noclegów, wyżywienia i sali na spotkania proponuje wiele dodatkowych atrakcji: rafting, skoki na bungee, wyprawy do jaskiń, loty na paralotni.

Szczyrkowski hotel Klimczok też przygotował specjalny, promocyjny pakiet dla firm. Z atrakcyjnych cen można skorzystać przy przyjeździe minimum dziesięciu osób. W pakiecie są: noclegi, wyżywienie, korzystanie z siłowni, basenu oraz sauny. A jeśli chodzi o typowo integracyjne imprezy, to hotel jest w stanie zorganizować taką zabawę w każdym stylu. Od pikniku country po wieczór z hazardem.

Pięciogwiazdkowy Belweder zachęca zniżkami, które będą obowiązywały do końca sierpnia. Nocleg ze śniadaniem, wynajęciem klimatyzowanej sali konferencyjnej wraz ze wszystkimi niezbędnymi urządzeniami, możliwością korzystania ze wszystkich atrakcji hotelowych kosztuje teraz 199 zł od osoby.

Źródło: Gazeta Wyborcza – 24.06.2009 r.



www.hotelinfo24.pl