Sześć pięciogwiazdkowych hoteli zaangażowanych w WOW

2009-07-10, 22:45:03

Nowa akcja promocyjna WOW (Wonders of Warsaw), czyli „Cuda Warszawy” organizowana jest m.in. przez sześć stołecznych hoteli o kategorii pięciu gwiazdek i przewoźnika lotniczego LOT – czytamy w Gazecie Wyborczej.

Do nowej akcji WoW - "Wonders of Warsaw" ("Cuda Warszawy") przyłączyło się sześć stołecznych pięciogwiazdkowych hoteli: InterContinental, Jan III Sobieski, Mamaison Le Regina, Polonia Palace Hotel, Radisson, Marriott. Nie było to łatwe bo musiały się dogadać różne sieci hotelarskie ze świata.

Miasta, z których można rozpocząć weekendową podróż z pakietem Wonders of Warsaw to: Amsterdam, Belgrad, Berlin, Budapeszt, Dusseldorf, Frankfurt, Genewa, Hamburg, Londyn, Lwów, Mediolan, Monachium, Paryż, Praga, Ryga, Petersburg, Sztokholm, Wiedeń i Zurych. LOT liczy na blisko 7 proc. wzrost ruchu pasażerów z tych kierunków do Warszawy. Oferta będzie dostępna w sprzedaży tylko od 15 do 31 lipca 2009 r., wyłącznie przez stronę w internecie (www.lot.com). Partnerem projektu jest HRS - Hotel Reservation Service, czyli elektroniczny system rezerwacji miejsc hotelowych na świecie.

Cudzoziemcy, którzy przyjeżdżają do Warszawy po raz pierwszy, zawsze spodziewają się czegoś gorszego niż to, co dostają na miejscu – mówi dyrektor Polonia Palace Hotel.

- Od ponad 20 lat obracam się w środowisku cudzoziemców w Warszawie, bo jestem też wydawcą "Warsaw Voice". I nigdy nie usłyszałem od nikogo: Boże, jakie to nudne miasto! Rozrywkę i kulturę mamy na wysokim poziomie, ludzie są przemili i otwarci. Miasto zmienia się dynamicznie, jest zaskakujące. Tak naprawdę wcale nie jest trudno przekonać do Warszawy - mówił Juliusz Kozłowski z Warsaw Destination Alliance.

- Cudzoziemcy mogą u nas zrobić tańsze zakupy ze względu na dobry kurs walut. Latem kalendarz imprez jest też tutaj atrakcyjny - przekonuje wiceprezes LOT-u

Ceny pakietów z przelotami, dwiema dobami w hotelu ze śniadaniem: 1 osoba 280 euro, 2 osoby 430 euro (z noclegiem w Mamaison Le Regina na Nowym Mieście nieco drożej, odpowiednio 300 i 450 euro). Podróż zaczyna się w piątek/sobotę i kończy w niedzielę/poniedziałek. Oferta weekendowa jest ważna między 15 lipca a 31 sierpnia. Hotelarze twierdzą, że nie mają kłopotów z tzw. obłożeniem i gości w tym roku wcale nie jest mniej niż w zeszłym. Dzięki WoW liczą na wpływy od innego, nie biznesowego klienta. Promocja WoW odbywa się bez wsparcia ratusza, głównie w internecie i za granicą.

Źródło: Gazeta Wyborcza – 09.07.2009 r.



www.hotelinfo24.pl