150 000 pokoi w hotelach Grupy Orbis w wakacyjnych cenach

2009-07-12, 17:16:30

„Letnia sensacja” – to nazwa największej akcji wakacyjnej w branży hotelowej w Polsce. Grupa Hotelowa Orbis zaoferuje latem 150 000 pokoi w gorących cenach –  już od 79 złotych. Rezerwacji można dokonywać na stronie internetowej accorhotels.com tylko przez cztery dni – od 26 do 29 czerwca.

Na gości czekają pokoje w 60 hotelach, w ponad 20 miastach. Jest w czym wybierać, od usług w standardzie czterogwiazdkowym: hotele Novotel czy Mercure, poprzez trzy i dwie gwiazdki: Ibis i Orbis Hotels, aż po klasę ekonomiczną: czyli marka Etap. Ceny będą się zaczynać od 79 złotych za pokój, w najdroższych hotelach nie przekroczą 159 złotych. Oznacza to, iż w niektórych hotelach będą niższe prawie o 70%.

„Nikt do tej pory nie przeprowadził w naszym kraju podobnej akcji na taką skalę, oferując aż 150 000 pokoi podczas lata w tak atrakcyjnych cenach” – mówi Ireneusz Węgłowski, Wiceprezes Zarządu Grupy Hotelowej Orbis. „Mamy stałych gości podczas wakacji przyzwyczajonych do komfortu i jakości obsługi w naszych hotelach, ale chcemy też dotrzeć do osób, które do tej pory korzystały głównie z kwater prywatnych. Ta akcja ma pokazać między innymi, że udany wypoczynek nie musi być drogi. Stąd cena już od 79 złotych za pokój w szczycie sezonu” – dodaje Wiceprezes Węgłowski.

Decyzje trzeba jednak podejmować bardzo szybko. Rezerwacji można dokonywać  tylko przez cztery dni - od 26 do 29 czerwca i wyłącznie na accorhotels.com. To strona, która dopiero od kilku miesięcy działa w polskiej wersji językowej. Ma ona geolokalizację, dzięki czemu automatycznie rozpoznaje adres IP komputera użytkownika i jeżeli jest to adres zarejestrowany w Polsce natychmiast otwiera właśnie polską wersję językową. „Wkrótce ta strona  ma się stać główną witryną sprzedaży miejsc hotelowych w ramach naszej grupy zarówno dla gości indywidualnych, klientów korporacyjnych, jak i agentów i biur podróży. Zależy nam również na promowaniu Polski na tle innych krajów europejskich” – mówi Ireneusz Węgłowski. Z tego powodu  „Letnia sensacja” będzie intensywnie reklamowana nie tylko w Polsce, ale również na zagranicznych stronach accorhotels.com (wersja angielska, francuska, niemiecka, włoska i holenderska).

Źródło: centrum prasowe ehotelarz.com - 26.06.2009 r.



www.hotelinfo24.pl