Dwa nowe hotele dołączają do najnowszej marki Marriotta

2010-05-07, 22:03:00

The Kessler Collection i Marriott International ogłosili dwa nowe hotele w Orlandu - Grand Bohemian Hotel oraz Bohemian Hotel Celebration jako najnowsze obiekty marki Autograph Collection.

Wcześniej w tym roku, Marriott przedstawił swoją najnowszą markę - Autograph Collection, jako grupę niezależnych hoteli z wyższej i luksusowej klasy z wyjątkową osobowością. Aby wprowadzić ją na rynek, Marriott nawiązał współpracę z The Kessler Collection. W rezultacie siedem obiektów Kessler wkrótce stanie się częścią Autograph Collection.

“To ekscytujące widzieć naszą wizję niezależnych hotelu oferujących wysoki poziom zindywidualizowanej, intuicyjnej obsługi gości zaadoptowaną przez szanowaną na świecie marką Marriott” powiedział Richard Kessler, CEO The Kessler Collection. “Globalny wizerunek oraz potencjał rezerwacji oferowany przez Marriotta jest nadzwyczajny i mam duże zaufanie do planów rozwoju Autograph Collection. Dzisiaj z wielką przyjemnością włączamy nasze hotele z Orlando do tej silnej marki”.

Grand Bohemian Hotel w Orlando oferuje gościom szykowny luksus z zacięciem artystycznym oraz doskonałą obsługą (AAA cztery diamenty) w sercu dzielnicy miasta biznesowo-rozrywkowej. Ten punkt orientacyjny w muzyce, sztuce i kuchni jest miejscem bezprecedensowej kolekcji ponad 150 rzadkich dzieł sztuki. Z kolei Bohemian Hotel Celebration to wysokiej klasy, hotel boutique w Celebration na Florydzie, położony kilka minut od parku Disney’a.

Pięć kolejnych obiektów z Kessler Collection, które wkrótce dołączą do Autograph Collection to El Monte Sagrado (Taos, Nowy Meksyk), Casa Monica Hotel (St. Augustine, Floryda), The Mansion w Forsyth Park (Savannah, Georgia.), Bohemian Hotel Riverfront (Savannah, Georgia) oraz Grand Bohemian Hotel (Asheville, Północna Karolina)

Źródło: Marriott International



www.hotelinfo24.pl