Adoba Eco Hotel & Suites – nowa marka na rynku hotelowym

2010-05-08, 00:04:07

Nowy projekt marki hotelowej Adoba Eco Hotel & Suites ujrzał światło dzienne w rocznicę Dnia Ziemi 2010 i podkreśla świeżą koncepcję marki zaangażowanej w świadomość ochrony środowiska i odpowiedzialności społecznej.

Projekt marki Adoba Eco Hotel & Suites Brand to proaktywne podejście do architektury skierowanej na środowisko i zapewnia, że każdy nowy budynek osiągnie certyfikat złoty lub platynowy LEEDS. Filozofia rozwoju oparta jest na przeświadczeniu, że zrównoważone praktyki biznesowe są konieczne i zapewniają długoterminową zyskowność, kiedy łączą się z optymalnymi i odpowiedzialnymi systemami operacyjnymi, nowoczesnym podejściem do codziennej sprzedaży, doskonałą obsługą gości oraz zdrowym i produktywnym środowiskiem pracy.

„Wyrosły z ziemi” projekt marki Adoba ma swój cel, jest trwały i niewątpliwie bajecznie ekologiczny. To niezależny hotel średniej klasy, w pełni obsługiwany, oszczędzający energię, nakierowany na gości świadomych wartości, którzy podróżują dla przyjemności. Adoba Eco Hotel & Suites to holistyczne podejście do równoważnia wpływu podróżowania na środowisko z doskonałym i wygodnym doznaniem gościa. Zrównoważone elementy jak utylizacja ponownie wykorzystanych materiałów, oszczędność energii poprzez system baterii solarnych na dachu, minimalizacja zużycia i zanieczyszczeń, system zarządzania wodą udowadniają, że to nowe „zielone” budownictwo jest lepsze z punktu widzenia właściciela obiektu.

Plany hotelu zawierają w projekt w pełni funkcjonalny i zrównoważony projekt restauracji, bar Atmosphere Bar and Grill z ostatnimi, najnowocześniejszymi ekologicznymi konceptami i technikami, jak m.in. koncept pełnego śniadania, które potem wieczorem może zmienić się w danie na grilla, co z powodzeniem może konkurować z wolnostojącymi restauracjami na każdym rynku.

Filozofia Adoba jest widoczna już w momencie przyjazdu gościa, który dostrzega charakterystyczny, w pełni funkcjonalny system "Adoba Smart Solar Roofing" (baterie słoneczne na dachu). Przy wejściu do obiektu, goście są pobudzani poprzez kluczową „Fontannę Energii”, która łączy koncepcje natury i rozpoczyna organiczną ewolucję rześkości. Fontanna łączy energię wnętrza i otoczenia budynku  wywołując relaksację – daje każdemu gościowi sens typu „przyjechałem i mogę się zrelaksować” Łatwo osiągalny luksus! Doskonały przykład tego, jak projekt Adoba Eco Hotel & Suites przełamuje klasyczny model hotelu z cegły, połączony z wyeliminowaniem standardowych opłat franchisingowych na właścicieli Adoba Eco Hotel & Suites. Oferuje zatem korzyści finansowe, jakich nie ma przy konwencjonalnych inwestycjach hotelowych.

Strategia rozwoju koncentruje się najpierw na rynkach napędzających ekologię i miasta jak Denver, Tucson, San Francisco, Portland, Houston, Midland/Odessa i Seattle.

Więcej wiadomości na http://www.adobaecohotel.com.

Źródło: Adoba Eco Hotel & Suites



www.hotelinfo24.pl