Geovita - Turystyczna Sieć Marzeń kontynuuje swą strategię marketingową w 2010 roku

2010-05-15, 13:02:37

W ramach strategii marketingowej na rok 2010 zakończone lub w toku są 3 duże kampanie reklamowe, skierowane do najistotniejszych grup docelowych Klientów Geovity.

Pierwsza odsłona kampanii „Odnowa biologiczna/ rekreacja z Geovitą”, rozpoczęła się 22 lutego i trwała do 3 kwietnia. Kampania przeprowadzana była wyłącznie w oparciu o Internet na portalach oraz grupach portali tematycznych skierowanych do kobiet. Zaprojektowanych zostało osiem layoutów reklamy, wyświetlanych we wszystkich zakontraktowanych portalach.

Pierwsza część kampanii „konferencje z Geovitą” rozpoczęła się 10 marca i trwała do 30 kwietnia. Kampania przeprowadzana była w oparciu o Internet na portalach oraz grupach portali tematycznych skierowanych do organizatorów konferencji i szkoleń. Zaprojektowanych zostało sześć layoutów reklamy wyświetlanych we wszystkich zakontraktowanych portalach. ##

Kampania „Urlop w Geovicie… bez cienia wątpliwości” rozpoczęła się 26 kwietnia i potrwa do 31 lipca. Kampania przeprowadzana jest w oparciu o outdoor (385 bilbordów w 9 największych aglomeracjach w Polsce - Warszawa, Poznań, Wrocław, Trójmiasto, Kraków, Łódź, Opole), radio – 30 sekundowe spoty w okresie 17-31 maja oraz Internet na portalach oraz grupach portali tematycznych związanych z turystyką. Zaprojektowane zostały trzy layouty reklamy wyświetlane we wszystkich zakontraktowanych portalach. w tym jeden z nich również na outdoor

Źródło: Geovita - 6.05.2010 r.



www.hotelinfo24.pl