Baza hotelowa w strategii promocji miasta Tarnobrzeg

2010-08-09, 18:18:19

Główne atrakcje turystyczne i przyszła baza hotelowa, to jedne z głównych elementów powstającej strategii promocji Tarnobrzega. Dokument będzie podstawą dla przyszłych działań promocyjnych, dzięki którym Tarnobrzeg, znajdzie się na trasie turystycznej między Sandomierzem i Baranowem Sandomierskim – czytamy w Echo Dnia.

Władze miasta nie kryją, że Tarnobrzeg, jako sąsiad Sandomierza czy Baranowa, chcąc przyciągnąć turystów, musi mieć konkretne atuty.

– Do tej pory strategię promocji uznawaliśmy jako swoisty komponent strategii rozwoju miasta, ale idziemy z duchem czasu i taki odrębny dokument jest konieczny – mówi Andrzej Wójtowicz, wiceprezydent Tarnobrzega. - Firmy promocyjne zwracają uwagę na potrzebę prowadzenia promocji społecznej polegającej na dialogu ze społeczeństwem. Najlepsza reklama to słowo szeptane, dlatego pytamy firmy konsultingowe, czy Tarnobrzeg można wrzucić w krąg takich społecznościowych promocji.##
Strategia promocji ma być magnesem dla przyszłych inwestorów, by ci wybudowali między innymi hotele nad zalewem w Machowie, które przyciągną turystów. Dlatego władze miasta zdecydowały, że na razie Tarnobrzeg nie będzie promowany za pośrednictwem telewizji śniadaniowych lub innych kanałów, na wzór pobliskiego Sandomierza.

Promocja Tarnobrzega zmierza do tego, by o mieście mówiono wśród tych, którzy budują zaplecze turystyczne. - Miasto potrzebuje inwestorów, a nie uczestników życia towarzyskiego - dodaje wiceprezydent Wójtowicz. – Jak hotele staną, to wtedy zmienimy kierunek naszej promocji, w kierunku tych, którzy będą je zapełniali. Musimy stworzyć coś na wzór Baranowa, by funkcjonować przez cały rok.

Źródło: Echo Dnia – 2.08.2010 r.



www.hotelinfo24.pl