Koniec rebranding w Holiday Inn Kraków City Center

2010-10-02, 11:44:56

Od 24 września 2010 r. Holiday Inn Kraków City Center ma nowe logo. Zmiana identyfikacji wizualnej hotelu stanowi cześć zakrojonego na globalną skalę programu realizowanego przez Intecontinental Hotels Group, którego celem jest nadanie bardziej współczesnego charakteru oraz ujednolicenie standardów dla ponad 3100 hoteli Holiday Inn oraz Holiday Inn Express na całym świecie.

Zmiany można zobaczyć na zewnątrz oraz wewnątrz hotelu Holiday Inn Kraków City Center. Na budynku hotelu zostało zamontowane nowe logo hotelu. Wewnątrz hotelu goście poczują unikalny zapach zaprojektowany specjalnie dla klientów Holiday Inn. Dodatkowo w dobry nastrój wprowadza gości muzyka rozbrzmiewająca w hotelu, która będzie się zmieniała w zależności od pory dnia, tak aby goście mogli poczuć się odprężeni i zrelaksowani.##
Yossi Wircer, Dyrektor hotelu Holiday Inn Kraków City Center komentuje: ‑Pragniemy zaoferować naszym gościom nowe doznania w czasie pobytu w naszym hotelu. Nowy wygląd oraz nasz znakomity serwis sprawi, że goście będą się czuli komfortowo i wyjątkowo .

Źródło: Holiday Inn Kraków City Center – 30.09.2010 r.



www.hotelinfo24.pl