Nowy program AOL i Four Points by Sheraton

2006-11-20, 19:07:57

AOL i Four Points by Sheraton og³osi³y start nowego pilota¿owego programu w Hotelu Four Points by Sheraton Manhattan Chelsea w Nowym Jorku. Poprzez te nowe strategiczne powi±zania AOL i Four Points by Sheraton zamierzaj± zapewniæ go¶ciom hotelowym bezp³atny dostêp do video, wiadomo¶ci, muzyki i filmów za po¶rednictwem wersji wspólnej marki – AOL.com®Web portal ( http://fourpoints.aol.com ), jak równie¿ dziêki komputerom zlokalizowanym w lobby, ustawionym na wspóln± markê, na stronie g³ównej AOL CityGuide ® New York. Ponadto go¶cie, którzy odwiedz± Family Room, bêd± mogli cieszyæ siê zgromadzonymi tam zasobami ‘video na ¿yczenie’, zapewniaj±cymi dostêp do ponad 40.000 filmów video, za po¶rednictwem AOL Video „dziesiêciostopowego” programu pokoi go¶cinnych, który bêdzie eksponowany na wielkich ekranach telewizyjnych, pod³±czonych do komputerów wyposa¿onych w technologie Intel ® Viiv ®.

„Jeste¶my podekscytowani mog±c pracowaæ wspólnie z Four Points by Sheraton w tym pilota¿owym programie i oferowaæ ich go¶ciom dostêp do naszych popularnych marek w Internecie i naszych us³ug,” powiedzia³ Kevin Conroy, vice prezes firmy AOL. „Poczynaj±c od zapewnienia najbardziej aktualnych informacji na temat tego, co obecnie dzieje siê w Nowym Jorku do dostarczenia naszych najnowszych zasobów internetowych video oraz innych us³ug, na wielko ekranowych telewizorach, AOL ma przyjemno¶æ dostarczenia go¶ciom Four Points by Sheraton wszystkiego, co sieæ ma najlepszego do zaoferowania”

„W Four Points by Sheraton, naszym celem jest zapewnienie go¶ciom uczciwej warto¶ci, nieskomplikowanego komfortu i zabawy! Poprzez nasze strategiczne zwi±zki z AOL, go¶cie w naszym obiekcie w Chelsea bêd± mieli bezp³atny dostêp do wiod±cych segmentów biznesu w Internecie, w ka¿dym czasie, w okresie swojego pobytu w hotelu,” powiedzia³ Hoyt Harper, senior vice prezes Four Points by Sheraton. „Od muzyki i filmów do video i wiadomo¶ci, ten pilota¿owy program zapewni naszym go¶ciom jedn± z najbogatszych, dostêpnych ofert rozrywkowych.”

Portal Four Points by Sheraton zwi±zany z markowym AOL.com ® bêdzie s³u¿y³ go¶ciom jako strona g³ówna, w trakcie korzystania z sieci szybkiego dostêpu do Internetu, gwarantowanego przez hotel Chelsea, a w Four Points by Sheraton dostêp do Internetu jest zawsze bezp³atny. Korzystaj±c z tego portalu, szeroki zakres zawarto¶ci dostêpny z serwisu AOL ® - w³±cznie z video, wiadomo¶ciami, muzyk±, filmami i innymi ofertami – jak i narzêdzia komunikacyjne takie jak poczta elektroniczna i serwis AIM®  bêd± dostêpne dla go¶ci, umo¿liwiaj±c im korzystanie z szerokiego wachlarza informacji i wysokiej jako¶ci programów rozrywkowych. Zamiast staromodnych, wymagaj±cych zatrudniania du¿ej ilo¶ci personelu, us³ug concierge, Four Points stara siê zminimalizowaæ komplikacje zwi±zane z indywidualnym planowaniem pobytu w warunkach otoczenia lokalnego, poprzez zapewnienie dostêpu do komputerów, wyposa¿onych w stronê g³ówn± wspólnego markowego portalu firmowanego przez Four Points by Sheraton i AOL® CityGuide. Narzêdzie, wymagaj±ce tylko jednego przystanku w procesie wyszukiwania, dla osób, które chc± siê dowiedzieæ, gdzie pój¶æ i co robiæ, charakteryzuje siê specjalnie zaprojektowan± stron± g³ówn±, która zawiera informacje o najlepszych restauracjach i innych atrakcjach ‘na mie¶cie; oraz programem specjalnym prezentuj±cym oferty dostêpne w hotelu. AOL CityGuide pozwala równie¿ go¶ciom na uzyskanie informacji adresowych, dostêp do redakcyjnych rekomendacji, zakupu filmu czy nabycia biletów w sieci, na ró¿nego rodzaju imprezy.

¬ród³o: Four Points by Sheraton



www.hotelinfo24.pl