Rozstrzygnięto konkurs na testera strony internetowej PURO Hotel

2010-12-27, 22:24:35

Każdy, kto posiada profil na Facebooku i chciał podzielić się opinią co lubi, a czego nie toleruje w hotelach, miał szansę wygrać pobyt dla dwóch osób w powstającym, inteligentnym Hotelu PURO we Wrocławiu i przetestować funkcjonalność strony internetowej nowego miejsca. Komisja konkursowa wyłoniła sześciu zwycięzców – nowych testerów witryny PURO Hotel.

Konkurs trwał od 16 do 22 listopada i został przeprowadzony na profilu Hotelu PURO na Facebooku:
www.facebook.com/purohotels. Zadaniem uczestników było udzielenie jak najciekawszej i najbardziej oryginalnej odpowiedzi na pytanie: „Za co lubisz i za co nie lubisz hoteli?”. Zwycięzcy wezmą udział w testach nowej strony internetowej, które odbędą się 11 grudnia 2010 roku we Wrocławiu. Testerzy będą mogli wypowiedzieć się i ocenić między innymi łatwość nawigowania, sposób prezentacji hotelu, czy funkcjonalność przewodnika. Zebrane podczas testów uwagi oraz oceny zostaną przeanalizowane i wykorzystane podczas kolejnych etapów budowania serwisu.

Wśród zamieszczonych na profilu PURO Hotel opinii dotyczących pobytu w hotelach, często pojawiały się istotne z punktu widzenia turysty komentarze o hotelowej obsłudze, stanie i wyglądzie pokoi, technologicznych udogodnieniach czy odpowiedniej atmosferze. Zwycięskie wypowiedzi wyróżniały się przede wszystkim kreatywnością.

Co w hotelach lubią nowo wybrani testerzy strony PURO Hotel?
„Lubię zapach kawy przy barze”, „uśmiechniętą załogę”, „lubię gdy czuję się swobodnie i jestem kolejnym zadowolonym klientem”, a „wyrazistym i wyrafinowanym charakterem powinno się cechować jedzenie hotelowe”.

Do oryginalniejszych wpisów i „przedmiotów, które zdaniem zwycięzców powinny znaleźć się w hotelu należą „miękkie bambosze”, „zestaw do szycia”, „komputer MAC” i… „ciekawy design”. ##
Nagrodami dodatkowymi w konkursie były vouchery na jeden nocleg ze śniadaniem dla dwóch osób na weekendowy pobyt w PURO Hotel we Wrocławiu. Zwycięzcy, będą więc mogli osobiście przetestować, sprawdzić oraz przekonać się o funkcjonalności i jakości nowego hotelu we Wrocławiu.

„Pozytywne zachowania i opinie konsumentów to najcenniejszy wymiar sukcesu dla każdego przedsiębiorcy. Wychodząc naprzeciw rosnącym potrzebom i oczekiwaniom gości hotelowych, postanowiliśmy poprosić przyszłych użytkowników o wskazówki przy tworzeniu strony internetowej. Chcemy, aby witryna poprzez, którą każdy gość sam będzie mógł dokonać rezerwacji była przyjazna i łatwa w obsłudze.” - mówi Barbara Berndt, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu PURO Hotels Sp. z o.o.

Źródło: ConTrust - 6.12.2010 r.



www.hotelinfo24.pl