Rok 2010 był udany dla Hotels & Preference

2011-01-31, 00:01:00

Sieć hotelowa stworzona w 2000 przez Yannick’a Gavelle i Cyril’a Vaussard, Hotels & Preference to 140 wspaniałych, wyselekcjonowanych obiektów i około 10.000 pokoi. 80% hoteli sieci to standard 4 i 5 gwiazdek oferujących wysoką jakość usług w 20 różnych zakątkach świata. Hotels & Preference jest obecna między innymi w takich miejscach jak: Karaiby, Brazylia, Argentyna, Mauritius, Marrakesz, Kraków, Barcelona, Cannes czy Paryż.
 
Wzrost sprzedaży….
Bilans na koniec 2010, pokazał jak świetny był to rok dla sieci Hotels & Preference. Należy zwrócić uwagę na pozytywny trend w ponownym rozwoju aktywności w sektorze usług luksusowych. Od kwietnia 2010 sieć osiągnęła rekordowy rezultat. Inwestycje w rozwój gałęzi e-commerce zostały nagrodzone wzrostami: +42% via GDS/IDS oraz +22% w segmencie konferencyjnym (porównanie do tego samego okresu 2009). Te dwie gałęzie działalności sieci to około 80% obrotu wygenerowanego przez sieć (ze wskazaniem na rewelacyjny wzrost obecności sieci w GDS (56%). 
 
Hotels & Preference zajęła 5 miejsce na świecie pośród sieci stowarzyszających luksusowe obiekty ze wzrostem dochodu o 24% w 2010 roku.## 
Eksperci na całym świecie
Hotels & Preference dysponuje 14 biurami sprzedaży na świecie (ostatnie 4 zostały otwarte w 2010 w Niemczech, Dubaju oraz na dalekim wschodzie (2 biura: w Hong-Kongu i Japonii). Wzmocniono również siły sprzedażowe działu klientów kluczowych w centrali sieci w Paryżu.
 
Dynamiczna strategia marketingowa
W 2010 roku reprezentanci sieci Hotels & Preference uczestniczyli w ponad 10 imprezach targowych. Między innymi: ILTM w Cannes, Réunir and Bedouk w Paryżu, LIBE w Belgii, ITB w Berlinie, the Luxury Travel Expo w Stanach Zjednoczonych oraz ABAV w Brazylii. 2010 to również wprowadzenie na rynek programu Club Preference Business oraz związanych z nim pakietów konferencyjnych All Inclusive. Wszystko to pozwoliło wzmocnić pozycję Hotels & Preference.
 
Poważne projekty na 2011...
W 2011 r. Hotels & Preference zwiększy swoją ofertę o nowe programy. Między innymi strony dedykowane wydarzeniom kulturalnym w krajach, w których obecne są hotele sieci, 100% wersję anglojęzyczną katalogu sieci oraz nowe obiekty, które już w Marcu zostaną przyłączone do sieci i będą na pewno miłą niespodzianką dla klientów Hotels & Preference.

Źródło: Hotels & Preference



www.hotelinfo24.pl