Korporacja Carlson zmienia logo

2006-11-22, 22:00:35

Carlson Companies – światowy potentat w przemyśle turystycznym, hotelarskim, restauracyjnym i statków pasażerskich ujawnił swoje nowe firmowe logo, symbolizujące skoncentrowanie się Carlsona na sercu (budowanie relacji), dziedzictwie, przyszłości, innowacji i obsłudze.

C
zerownozłote logo zostało zaprezentowane pracownikom korporacji na forum w Minneapolis. Każda z grup operacyjnych Carlsona będzie używała nowego logo jako identyfikatora, połączonego z logo danej marki.

„Projekt graficzny nowego logo jest bogate w symbolikę. Ma przedstawiać nasze serce, dziedzictwo, naszą przyszłość i może znaczyć wiele innych rzeczy dla wielu ludzi” – powiedział Kim Olson z korporacji Carlson.

Serce – logo przedstawia czterech pracowników Carlsona, widocznych z każdej strony, z otwartymi i witającymi rękami. Ma to przypominać, że firma jest zaangażowana w budowanie lepszych związków z klientami, partnerami, współpracownikami i społeczeństwem.

Dziedzictwo – Carlton Companies zostało założone w 1938 r. jako Gold Bond Stamp Company. Wzór nowego logo w kolorach czerwieni i złota oddaje hołd dziedzictwu Carlsona – złoto odnosi się do Gold Bond Stamps natomiast czerwień odnosi się do historycznej pasji do działania.

Przyszłość – Skandynawowie czują, że nowe logo odnosi się nie tylko do korzeni rodziny Carlsona w tej części świata, ale ducha produktywności i innowacji z których słyną Skandynawowie, i do których firma aspiruje na swoją przyszłość.

Innowacje - Logo jest unikalne i przypomina, że aby odnieść sukces firma musi wyróżniać się dla swoich klientów.

Obsługa – Znak zaufania również może być widoczny jako stylizowany kwiat – kwiat będący symbolem piękna, kultury, troski i obsługi.

Nowe logo zawiera elementy pierwotnego, historycznego logo – lewe i prawe C. Historyczne logo zostało zaprojektowane na początku lat ’70, kiedy Gold Bond Stamp Company stała się Carlson Companies, aby odzwierciedlić dywersyfikację założyciela biznesu Curtisa L. Carlsona.

carlson_stare.jpg

Nasze nowe logo mówi, że Carlson wchodzi w nową erę. Nasze biznesy łączą swoje zasoby i wiedzę łatwiej niż kiedykolwiek wcześniej, aby obsługiwać klientów i pracowników” powiedział Olson. „Naszą strategią jest działanie jako grupa niezależnych ale zintegrowanych biznesów, które przyczyniają się do swojego własnego sukcesu i sukcesu całej firmy.

Źródło: Carlson Company



www.hotelinfo24.pl