Geovita inwestuje w kampanie wspierające sprzedaż

2011-04-05, 10:44:55

Geovita uruchomiła pierwszą odsłonę kampanii "Wypoczynek w Geovicie".

Kampania rozpoczęła się 28 marca i dotyczy wsparcia sprzedaży wyjazdów na Wielkanoc oraz Długi Weekend Majowy do ośrodków Geovity. Akcja przeprowadzana jest w oparciu o radio (30-sekundowe spoty reklamowe w 7 stacjach grupy TIME w okresie 28 marca-03 kwietnia) oraz Internet (kampania CPC od 28 marca - grupy portali tematycznych związanych z turystyką). Zaprojektowane zostały dwa layouty reklamy wyświetlane we wszystkich zakontraktowanych portalach. Dodatkowo w dniach 1-3 kwietnia Geovita uczestniczyła w targach LATO w Warszawie, gdzie również promowała pobyty wypoczynkowe dla mieszkańców stolicy. Kolejna odsłona akcji reklamowej zaplanowana jest na maj br. ##
Sieć Geovita to 11 obiektów wypoczynkowych zlokalizowanych w atrakcyjnych turystycznie regionach Polski z zapleczem ponad 1300 miejsc noclegowych. Ośrodki oferują szeroki wachlarz usług w zakresie wypoczynku rodzinnego, odnowy biologicznej i spa. Ponadto z początkiem stycznia 2010r. Geovita przejęła w zarządzanie Zespołem Hoteli Orient w Krakowie z zapleczem ponad 150 miejsc noclegowych.

Źródło: Geovita - 5.04.2011 r.



www.hotelinfo24.pl