Pokaz mody w Ritz Carlton Hong Kong uczy czego nie nosić

2011-04-06, 20:46:49

O pokazie mody w najwyższym hotelu świata w Hongkongu Ritz-Carlton zajmującym piętra od 102 do 118 Międzynarodowego Centrum Handlu w Hongkongu pisze USA Today.

29 marca 2011 470 nowych pracowników hotelu Ritz-Carlton w Hongkongu wiwatowało wkraczając do hotelowych pomieszczeń, aby przygotować się do otwarcia najwyżej położonego obiektu na świecie. Dzisiejszy porządek dnia nie przewidywał jednak przygotowywania restauracyjnych stolików, upewniania się czy szkło nie ma najmniejszych plamek, wygładzania poduszek i podobnych czynności jakich można się spodziewać w hotelu. Zamiast tego centralne miejsce zajęła moda.

Pracownicy wzięli udział w utrzymanym w żartobliwym tonie pokazie mody w sali balowej, na którym ich koledzy z różnych działów prezentowali się na wybiegu prezentując pożądaną hotelową modę. Modelkami i modelami byli na przykład pracownicy hotelowych restauracji, housekeepingu, spa i centrum fitness.##
Tak jak wszyscy inni dobrzy projektanci mody menedżerowie Ritz-Carlton przygotowywali swoich modeli do zaprezentowania najlepszego wyglądu w następnym sezonie, ale jednocześnie starali się zaszczepić w pracownikach kluczowy komunikat: Wszystkie oczy będą skierowane na was w momencie otwierania tego skupiającego uwagę wszystkich hotelu. Niektóre ‘modelki’ były ubrane właściwie. Osobiście byłam pod wrażeniem modnej sukni z czerwonego jedwabiu i damskich butów na pasku i wysokim obcasie. Inni pracownicy jednakże byli przykładami tego, czego nie powinno się nosić.

Jako że palenie tytoniu wśród personelu jest absolutnie wykluczone, jeden z pracowników zaprezentował się na wybiegu z nienaturalnie wielkim papierosem, aby podkreślić jak nieodpowiedzialnie wygląda zachowujący się w ten sposób pracownik.

Przed pokazem, zanim zagrała muzyka, dyrektor hotelu Mark DeCocinis wygłosił do pracowników przemówienie na temat swoich oczekiwań związanych ze spełnianiem i przekraczaniem oczekiwań gości. Podkreślił także rolę wyglądu i pierwszego wrażenia wywieranego na klientach. W hotelu Ritz-Carlton panuje konserwatywne podejście do pracowniczych zasad w zakresie ubioru. Pracownikom zezwala się na noszenie jednej sztuki biżuterii (niczego błyszczącego się), zakryte buty, brak zarostu, zakaz palenia w obiekcie, utrzymywanie właściwej higieny osobistej i oczywiście dokładnie wyprasowana odzież.

Źródło: USA Today


www.hotelinfo24.pl