InterContinental otworzy chińską markę hoteli do 2013 roku

2011-04-07, 21:29:12

InterContinental Hotels Plc (IHG.L), jedna z czołowych firm hotelarskich na świecie, ma nadzieję na otwarcie nowej marki hoteli specjalnie zaprojektowanych na rynek chiński, w 2012 lub 2013 roku – depeszuje Reuters

IHG ogłosiła swoje intencje związane z planami uruchomienia hotelowej marki na rozwijający się prężnie chiński rynek turystyczny, wraz z posunięciami poczynionymi przez inne międzynarodowe firmy takie jak Hermes International (HRMS.PA), który uruchomił chińską luksusową markę Shang Xia we wrześniu ubiegłego roku.

Nasz pierwszy hotel wystartuje w 2012, 2013 roku,” powiedział Keith Barr dyrektor naczelny na Chiny, w trakcie wywiadu z Reuters’em.

Tysiące lat historii kształtowało ich kulturę, ich środowisko i ich wiarę – sposób w jaki zjawiasz się w hotelu i jak jesteś tam traktowany, jest po prostu inny od naszego,” powiedział Barr. ##

Nowa sieć hotelowa będzie nakierowana na turystów biznesowych, państwowe przedsiębiorstwa i oficjeli rządowych. Barr stwierdził, iż szeroko zakrojone badania preferencji chińskich klientów pomogą w ukształtowaniu hotelowych usług na sposób różniący się od zachodnich standardów.
IHG umieści nową markę w sektorze najwyższej klasy obiektów na rynku, podobnych do Crowne Plaza i może wyeksportować markę za granicę. IHG ma w Chinach 145 hoteli i w ubiegłym roku uruchomiła w Szanghaju swoją butikową markę Hotel Indigo.
Około 100 milionów Chińczyków będzie podróżować w celach turystycznych za granicę w niedalekiej przyszłości i jeżeli zbudujemy tu markę, która im odpowiada, to naturalnym ruchem będzie rozszerzenie jej i przeniesienie za granicę w odpowiednim momencie,” powiedział Barr.
IHG zamierza także rozlokować swoje hotele w mniejszych miastach, do których dzięki nowym połączeniom kolejowym i lotniczym będzie łatwiejszy dostęp dla wewnętrznej turystyki.


Źródło: Reuters



www.hotelinfo24.pl