Trwa kampania reklamowa kompleksu Bukovina Terma Hotel Spa

2011-04-07, 21:38:02

Kompleks wypoczynkowy Bukovina Terma Hotel Spa – pod taką nazwą ruszyła kampania reklamowa hotelu wraz z basenami termalnymi – donosi Dziennik Turystyczny.

Dotychczas każdy z obiektów (Terma Bukowina, Spa, Hotel Bukovina) posiadał własne logo. Obecnie hotel wraz z basenami termalnymi jest promowany właśnie jako Bukovina Terma Hotel Spa.

Z powodu dynamicznego rozwoju przedsiębiorstwa zaistniała potrzeba stworzenia jednolitej marki obejmującej termę, hotel i spa jako kompleksu do całorocznego wypoczynku. Stąd połączenie naszych obiektów w całość. Nowe logo oparte jest na logo termy, które jest już bardzo dobrze rozpoznawalne – mówi Krzysztof Kramarz, dyrektor marketingu i PR. ##

Promocja nowej marki rozpoczęła się na targach turystycznych Lato 2011 w Warszawie. - Nasze stoisko cieszyło się ogromnym zainteresowaniem. Rozdaliśmy prawie pięć tysięcy materiałów promocyjnych – podsumował Krzysztof Kramarz. Działania reklamowe (wielkogabarytowe tablice reklamowe ) widoczne są również w Krakowie, przy Rondzie Mogilskim, oraz wzdłuż drogi do Zakopanego. Kampania prowadzona jest także w internecie, a w najbliższym czasie ośrodek wypoczynkowy Bukovina będzie gospodarzem kilku ważnych wydarzeń. Hotel Bukovina i Terma Bukowina Tatrzańska sponsorowały styczniowy Puchar Świata w skokach narciarskich na Wielkiej Krokwi w Zakopanem. Z kolei na początku sierpnia będzie gościć najlepszych światowych kolarzy, którzy pojadą w 68. Tour de Pologne.

Źródło: Dziennik Turystyczny - 07.04.2011


www.hotelinfo24.pl