Golden Tulip wprowadza nową markę

2006-12-04, 22:16:49

Golden Tulip Hospitality z dumą ogłosił wprowadzenie nowej, luksusowej linii hoteli, poszerzając swoje usługi do czterech marek w kategoriach hoteli od trzy do pięciogwiazdkowych.

- Royal Tulip – kategoria pięciogwiazdkowa  
- Golden Tulip Hotels – kategoria czterogwiazdkowa
- Golden Tulip Resorts – kategoria czterogwiazdkowa w miejscowościach wypoczynkowych
- Tulip Inns – kategoria trzygwiazdkowa

Hotele Royal Tulip będą przekraczać najwyższe oczekiwania i zaoferują: :
- najelegantsze i luksusowe pokoje hotelowe
- różnorodność restauracji, kawiarnii i barów
- zaawansowane udogodnienia biznesowe i wypoczynkowe
- poziom deluxe w komforcie i osobistej obsłudze
- nowoczesne centra firness i szeroki wybór udogodnień rekreacyjnych
- nowoczesną technologię
- usługi turystyczne 24 h na dobę

Hans Kennedie, prezes i CEO Golden Tulip Hospitality Group komentuje “Coraz częściej zwracali się do nas developerzy i hotelarz, dlaczego nie wprowadzamy marki hoteli luksusowych, obok naszych marek Golden Tulip i Tulip Inn. Przestudiowaliśmy wpływ jaki miałby mieć zarówno na pozycjonowanie naszych istniejących marek, jak również potencjał w innych obszarach, gdzie działają nasze hotele. Z analizy tych czynników okazało się pożądane wprowadzenie nowej inicjatywy. Zamierzamy rozwinąć około 40 hoteli w ciągu 4-5 kolejnych lat.


Golden Tulip dąży do wzniesienia hoteli tej marki na najwyższe poziomy zaawansowania, popytu na luksusowe zakwaterowanie i obsługi. Firma przewiduje, że ta nowa luksusowa marka będzie rozwijała się przez mianowanie niektórych istniejących hoteli marki Golden Tulip Hotels and Resorts oraz otwieranie nowo budowanych hoteli w kluczowych miastach wykorzystując samą nazwę marki Royal Tulip, aby zapewniać prestiż i elegancję

Golden Tulip Hospitality wyznaczył już, że hotele marki Royal Tulip powstaną na pewno w Amsterdamie, Berlinie, Casablance (Maroko), Mirbacie (Oman) i w Dallas. Korporacja będzie szukała kontraktów menedżerskich dla naprawdę wyjątkowych hoteli na wybranych rynkach.

Źródło: Golden Tulip Hospitality



www.hotelinfo24.pl