Nowe inicjatywy GUT-Hotels-Gruppe

2011-05-12, 11:36:07

Sieć hoteli prywatnych GUT-Hotels przekroczyła już liczbę 300 w Europie. Sekcja polska liczy obecnie już ponad 45 obiektów hotelarskich.

Niestety musimy w wielu przypadkach odmawiać udzielenia licencji na nasze marki” – mówi Renata Tranow - manager sieci. „Każdy z naszych partnerów ma prawo veta, które wynika z przyznanej wyłączności na dany obszar geograficzny lub administracyjny. Nasi partnerzy mają korzystać z przewagi rynkowej, którą daje ekskluzywność marki w danej destynacji.”

Hotele partnerskie sieci GUT-Hotels ustaliły na meetingu w Stadt-gut-Hotel SilVia w Gliwicach, iż audyt TÜV Rheinland będzie sieciowym znakiem jakości. Jest to sygnał dla klienta, iż jakość serwisu GUT-Hotels jest absolutnym priorytetem sieci. GUT-Hotels współpracują już od 2 lat z tradycyjną niemiecką firmą certyfikującą usługi - TÜV Rheinland. W Niemczech skorzystało z audytu TÜV już ponad 30 Hoteli partnerskich. Natomiast każdy nowy hotel przystępując do grupy musi poddać się certyfikacji. Grupa pilotażowa uczestniczyła w przygotowaniu do audytu według kryteriów oceny standardu jakości hoteli TÜV Rheinland na warunki polskie. „Ważne było dla nas, by ustalić wewnętrzne kryteria standardu niezależnie od ustawy kategoryzacyjnej kładąc nacisk nie tylko na wyposażenie lecz przede wszystkim na serwis dla klienta.” – stwierdza Tranow.##
W zakresie marketingu i sprzedaży przez internet podpisaliśmy umowę z trzema znanymi przedsiębiorstwami. Z zakresu oprogramowania z grupą LSI/Softech z Łodzi, rezerwacji on-line-firmą Synthense z Łodzi oraz z zakresu produkcji witryn i pozycjonowania z TOP Solutions z Wrocławia. Ci dostawcy zapewniają naszym hotelarzom najnowocześniejsze oprogramowanie hotelowe oraz pełną obsługę w internecie po cenach negocjowanych. Przykładem jest tu zastosowanie Channel Managera, który obsługuje liczne portale rezerwacji na raz oszczędzając cenny czas obsługi hotelu i zapobiegając przerezerwowaniu obiektu. W planach jest także sprzężony program lojalnościowy przy pomocy karty klienta.

Rynek hotelarski staje się dla inwestorów coraz trudniejszy. Rośnie liczba hoteli, ceny nie są już argumentem przyjazdu do Polski. Jak mówią dane GUSu możemy być zadowoleni z przyjazdów w celach biznesowych jednakże ilość przyjazdów cudzoziemców do Polski w celach wypoczynkowych relatywnie spada. Jednocześnie coraz większa liczba Polaków spędza urlop za granicą. Sposobem na przeciwdziałanie tym trendom jest wchodzenie w aliancje, korzystanie z imagu znanych marek hotelowych oraz konsekwentna profesjonalizacja produktu i kanałów sprzedaży.” – mówi Tranow.

GUT-Hotels Gruppe posiada rozwiązania w obu tych kierunkach. Marki Land-gut-Hotels, Stadt-gut-Hotels i Schloss-gut-Hotels są rozpoznawane i lubiane przez klientów. Najnowszym produktem sieci jest marka dla hoteli z winnicami Wein-gut-Hotels.

Źródło: centrum prasowe Hotelinfo24.pl - 12.05.2011



www.hotelinfo24.pl