W 80 nocy dookoła świata z Sofitel

2011-05-24, 17:33:53

Marka Sofitel zaingurowała oryginalną akcję promocyjną w formie intrygującej, internetowej gry «Around the world with Sofitel: 80 magnifique Nights» (Dookoła świata z Sofitel: 80 cudownych nocy). Ta wyjątkowa inicjatywa została zainspirowana zarówno «Baśniami z tysiąca i jednej nocy», jak i powieścią Juliusza Verne'a . Jest to zaproszenie Sofitel do naśladowania Phileas’a Fogg’a, bohatera powieści Verne’a, który wygrał niesamowity zakład o to, że zdoła w 80 dni odbyć podróż dookoła świata...

Na specjalnie stworzonej stronie www.sofitel80nights.com uczestnicy gry mogą poczuć się jak prawdziwi podróżnicy i odwiedzić 120 hoteli w 40 krajach, umieszczonych na interaktywnej mapie świata. Każdy z graczy wypełnia swój osobisty wirtualny dziennik podróży, w którym  tworzy  idealną trasę własnej podróży, obejmującej 8 wybranych lokalizacji hoteli Sofitel. Formularz zgłoszeniowy jest jednocześnie wirtualną pocztówką, która odpowiada 8 miejscom postoju wybieranym przez uczestnika zabawy.

Nagrody to w sumie 80 noclegów w hotelach Sofitel, które będą podzielone pomiędzy 8 zwycięzców, wybranych w losowaniu. Finał zabawy odbędzie się 18 lipca 2011 roku. Główny laureat otrzyma do dyspozycji aż 31 nocy w  dwuosobowym pokoju w wybranych hotelach Sofitel oraz dodatkowo dwa loty na całym świecie, w celu realizacji zaplanowanej podróży marzeń. Pozostałych 7 zwycięzców ma do wykorzystania dla siebie oraz osoby towarzyszącej 7 nocy w jednym z hoteli tej marki.##

Gracz  może  zwiększyć swoje szanse na zwycięstwo, zostając fanem Sofitel na Facebook’u oraz dodatkowo wysyłając do swoich znajomych z Facebook’a  pocztówki z wybranych 8 lokalizacji,  a także zapisując się do AIClub - programu lojalnościowego Grupy Accor. W każdym z tych przypadków, uczestnik zabawy otrzymuje dodatkowe szanse na wygraną.

«Around the world with Sofitel: 80 magnifique Nights» jest promowana w wielu międzynarodowych mediach. Oprócz tradycyjnej reklamie w prasie oraz w internetowych wydaniach magazynu ELLE we Francji, Niemczech, Stanach Zjednoczonych i Chinach, informacja o akcji pojawia się także na portalach poświęconych life style, modzie, designe’owi oraz gastronomii. Poza tym kampania reklamowa akcji jest realizowana na wielu opiniotwórczych stronach internetowych np. CNN, New York Times, Travel + Leisure i Tripadvisor.

Na zakończenie akcji powstanie uniwersalny dziennik podróży, prezentujący wybrane trasy wraz z opisami wydarzeń specjalnych w hotelach Sofitel na całym swiecie, który zostanie opublikowany we francuskim magazynie L'Officiel Voyage.

* * * *

Zasady i informacje dotyczące akcji dostępne na  www.sofitel80nights.com

Źródło: imedia PR - 24.05.2011



www.hotelinfo24.pl