Aloft rozszerza usługi „inteligentnego meldowania się” w swoich obiektach

2011-05-30, 21:25:51

Po fantastycznych sukcesach pilotażowego programu automatycznego meldowania się w hotelach (Smart Check-In), Aloft Hotels zaprezentuje tę metodę meldunkową w następnych pięciu hotelach zlokalizowanych w różnych rejonach świata.

Smart Check-In, pierwszy taki program w przemyśle hotelowym, pozwoli gościom na bardzo szybkie zameldowanie się w swoich pokojach w Aloft Harlem, Aloft Brooklyn, Aloft Dallas Downtown, Aloft Jacksonville Tapestry Park, i Aloft London do końca 2011. Smart Check-In zadebiutował w Aloft Lexington w ubiegłym roku.

Profesjonalny technicznie i proponujący śmiałe rozwiązania Aloft jest marką Starwood Hotels & Resorts Worldwide, która rozruszała przemysł hotelowy już od momentu jej uruchomienia w 2008 roku. Wraz ze swoimi prawie 50 obiektami zlokalizowanymi na całym świecie marka może poszczycić się najszybszym tempem rozwoju w historii przemysłu hotelarskiego. Zaprojektowana dla przyciągania pokolenia cyfrowego Aloft dostarcza inspirowanego miejskim stylem, nowoczesnego, otwartego i dynamicznego designu po przystępnych cenach.

Z zastosowaną technologią wykorzystująca częstotliwości radiowe (RIFD), Smart-Check-In adresowany jest do nowej generacji gości, którzy są bardziej zainteresowani zaawansowaną technologią niż obsługą o wysokiej wrażliwości. ##

Oto jak działa Smart Check-In: członkowie programu Select Starwood Preferred Guest (SPG), którzy chcą w nim uczestniczyć, otrzymują nową, wzbogaconą SPG / Aloft kartę kodową do drzwi. W dniu zaplanowanego pobytu w hotelu, do przenośnego osobistego urządzenia gościa przesyłana jest wiadomość tekstowa z numerem pokoju. Kiedy już gość dotrze do hotelu nie musi czekać w kolejce do zameldowania, ale udaje się bezpośrednio do pokoju otwieranego przy użyciu jego karty kodowej. W przyszłości takie karty kodowe mogą być wykorzystywane przy serwowaniu innych usług w całym hotelu: kupowaniu koktajli i przekąsek w barze, różnego rodzaju artykułów w hotelowych kioskach, itp.


Źródło: Starwood Hotels & Resorts Worldwide



www.hotelinfo24.pl