Steve Belmonte ujawnia szczegóły dotyczące Centerstone Hotels & Resorts

2011-06-02, 20:26:10

Steve Belmonte weteran przemysłu hotelowego i były dyrektor naczelny grupy Ramada podał wczoraj szczegóły dotyczące jego nowej marki o wyjątkowo niskich opłatach franczyzowych: Centerstone Inns, Hotels & Plaza Hotels.

Wizja jest prosta, jest to coś o czymś zawsze marzyłem,” powiedział Belmonte. „Zawsze wierzyłem, że musi być lepszy sposób robienia biznesu.

Około 20 Key West Inns zostanie przekształconych w Centerstone Inns i nowa marka rozpocznie działalność w czerwcu tego roku. Belmonte współpracuje z Nealem i Cory Jacksonem Jr. w zakresie działalności operacyjnej marki. Celem Belomonte jest zwiększanie każdego roku swojego portfolio o nie mniej, niż 15 obiektów. Franczyzobiorcy korzystają z krótkoterminowych kontraktów z Centerstone i całościowego internetowego systemu marketingowego i rezerwacyjnego, do którego mają automatycznie dostęp.

Belmonte poinformował, że opłaty franczyzowe w Centerstone wyniosą 2,6 % dochodu z pokoju, w porównaniu do średnich opłat w wysokości 12,7 % obowiązujących w segmencie, którego celem jest nowa działalność Belmonte. Centerstone Inns będą miały kategorię co najmniej dwóch diamentów według klasyfikacji AAA i wyposażone będą w bezpłatny dostęp do szybkiego internetu. Celem Centerstone Inns będzie zdobycie uprawnień do trzech diamentów doposażając obiekty w centra fitness i restauracje. Centerstone Plaza Hotels są obiektami kategorii czterech diamentów z pełną obsługą biznesową, usługami fitness, restauracjami i barami. ##

Czy będziemy tak dochodowi jak Wyndham lub Choice?pyta retorycznie Belmonte. „Oczywiście, że nie; myślę, że jeżeli większość z was pojmie jaki margines zysku realizowany jest przez wiele firm, to naprawdę może się wystraszyć. Zysk nie jest jakimś nieprzyzwoitym słowem, ale my po prostu sądzimy, że nie musi być tak wysoki.


Źródło: Centerstone Hotels & Resorts



www.hotelinfo24.pl