Ian Schrager ma już dość dzisiejszych „stylowych hoteli”. Stworzył więc nową markę im na przekór. Poznajcie Public: markę godną zaufania, niezależną, autentyczną, pozbawioną sztuczek i trików, która poprowadzi hotelowy rynek w nowym kierunku – nalega Schrager.
Schrager znany z takich przedsięwzięć jak Morgans Hotel i Studio 54 jest obecnie nastawiony „anty-stylowo” i anty-szpanersko, podejrzliwy wobec „efektu zachwytu” i kompletnie zniesmaczony powierzchownością treści. Czego należy więc oczekiwać? Osłabienia stylowych efektów. Pierwszy? Public Chicago, powstanie z przekształcenia kultowego hotelu Ambassador East.
„W dzisiejszym świecie, elita klientów polująca na okazje poszukuje wartości i dostępności jakościowego produktu, gdy jednocześnie tradycyjnie ekonomicznie zorientowani klienci wykorzystują również tę samą jakościową ofertę. Public odwołujący się do obu typów klienta może spodziewać się nieoczekiwanej mieszanki gości i trafić swoją ofertą w dziesiątkę,” mówi Schrager. Wygląda na to, że Public połączy wiele światów wykorzystując najlepsze elementy zestawu stylowo / butikowego w połączeniu z modelem ograniczonego zakresu usług. „Marka ta będzie definiowana raczej przez kreowanie unikalnych doświadczeń niż przez klasyfikację biznesową lub cenową,” dodaje Schrager. ##
Public Chicago jest transformacją 285-pokojowego Ambassador East, wybudowanego w 1926 roku w okolicach Gold Coast. Schrager, który dokonywał przekształceń takich obiektów jak Clift Hotel i New York’s Grammercy Park Hotel, nie jest na tym polu nowicjuszem. W przeprojektowanym obiekcie zwrócono uwagę na funkcję miejsc ogólnie dostępnych przywracając im rolę kształtowania aktywności społecznej i towarzyskiej, w której uczestniczą nie tylko goście, ale i okoliczni mieszkańcy. W recepcji hotelu zlokalizowano usługę zwaną Public Express, gdzie goście mogą dostosowywać zwartość swoich mini-barków, zaopatrzyć się w przekąski na wynos, kosmetyki do higieny osobistej i skorzystać z wielu innych udogodnień przez 24 godziny na dobę.
|