My Marriott Hotel debiutuje na Facebooku

2011-06-20, 18:54:18

Marriott wykorzystuje internetową grę w mediach społecznościowych do przyciągnięcia dziesiątek tysięcy pracowników. Stając przed koniecznością zapełnienia 50,000 etatów na całym świecie Marriott International, Inc. będzie pierwszym przedsiębiorstwem w przemyśle hotelowym, który decyduje się na wykorzystanie eksplodującej popularności gier w mediach społecznościowych, aby wygenerować zainteresowanie karierą zawodową w hotelarstwie.

W zakładce „My Marriott Hotel” na Facebooku gracze spróbują najpierw swoich sił w zarządzaniu wirtualną kuchnią hotelowej restauracji, by z kolei przechodzić do innych obszarów działalności. Grę zainstalowano w wersjach: angielskiej, hiszpańskiej, francuskiej, arabskiej i mandaryńskiej. „My Marriott Hotel” w swej koncepcji jest grą podobną do bardzo popularnych Farmville i Cityville, które skupiają miesięcznie 135 milionów czynnych użytkowników. Gracze mogą stworzyć swoją własną restaurację, gdzie będą mogli kupować wyposażenie techniczne kuchni i produkty żywnościowe operując w ramach określonego budżetu, zatrudniać i szkolić pracowników i obsługiwać gości. Zdobywają punkty w zależności od tego, czy zadowoleni są klienci... i tracą je kiedy obsługa jest kiepska. Ostatecznie wygrywać będą kiedy restauracja przynosić będzie zysk. ##

W miarę rozwoju Marriotta na rynkach poza Stanami Zjednoczonymi poszukując coraz więcej osób z pokolenia milenijnego (pomiędzy 18 a 27 lat), musimy znaleźć nowe sposoby zainteresowania ich karierą w przemyśle hotelowym,” mówi David Rodriguez wiceprezes Global Human Resorces w Marriott International. „Ta gra umożliwia nam pokazanie świata możliwości i rosnącego potencjału zrobienia kariery zawodowej w hotelarstwie, szczególnie w kulturowych środowiskach gdzie przemysł usługowy może być mniej ustabilizowany bądź mało prestiżowy.”

Uruchomiona na Facebooku zaledwie przed miesiącem strona Marriott’s Job & Careers już ma ponad 12,000 czynnych użytkowników i ponad 270,000 wejść na stronę. Jak dotąd najwięcej aktywnych uczestników pochodzi z USA, Egiptu i Indii


Źródło: Marriott Hotels & Resorts



www.hotelinfo24.pl