Radisson w trakcie zmiany pozycji

2006-12-29, 14:12:49

Radisson planuje poprawić swoją pozycję na rynku. W tym celu przeznaczył już od stycznia 2005 r. ponad 516 mln $ na podniesienie standardu (renowacje), nowe udogodnienia i nowe projekty budowlane w ponad 100 obiektach Ameryki Północnej. Teraz marka rozpoczyna czerpanie korzyści ze swoich inwestycji, co dowodzi wzrastająca średnia cena pokoju i ogólna satysfakcja gości.

“Zamontowanie przez Select Comfort łóżka Sleep Number napędzają ten wzrost a wprowadzone nowe stylowe menu Tasteful Choices doprowadziło do 80% zwiększenia satysfakcji gości z oferty kulinarnej Radissona” – powiedziała Nancy Johnson, executive vice prezes hoteli Carlson Hotels Worldwide i ich lidera - marki Radisson.

„Poprzez zmiany ostatnich kilku lat, Radisson poprawił również ogólną czystość swoich hoteli o prawie cztery punkty procentowe i ogólny produkt o 3 punkty. Pokazało to elektroniczne badanie, jakiemu goście zostali poddani po wymeldowaniu” – dodała Johnson.

Projekt zmiany pozycji marki Radisson to plan 5-letni, mający zakończyć się w 2008 r. wprowadzając nową generację hoteli i ośrodków zaprojektowanych aby zaspokoić najwyższe poziomy jakości produktu i konsekwencji oraz dostarczać wyróżniające się cechy, które pozwolą gościowi na większy wybór i kontrolę doznania hotelowego” – powiedział Jay Witzel, prezes & CEO Carlson Hotels Worldwide.

Wiele obiektów przechodzi renowacje pokoi hotelowych włączając łóżka Sleep Number, ale także poprawianie standardu miejsc ogólnodostępnych oraz restauracji.
Wynosi to średnio 17 tyś. $ za pokój.   

Menu Tasteful Choices zostało zaprojektowane przez Culinary Institute of America, aby zapewniać większy wybór, czy to gdy goście w trakcie podróży próbują utrzymać zdrowotną dietę czy szukają możliwości poddania się zachciankom. Goście zauważyli, że menu cechują wysokiej jakości składniki i daje one większą różnorodność. Radisson już pracuje nad poszerzeniem programu aby dodać więcej opcji i kuchni regionalnych.

Dodatkiem do ogólnej strategii poprawy produktu są gruntowne modernizacje niektórych ważnych hoteli Radissona w kluczowych lokalizacjach np. renowacja Radisson Lexington Hotel w Nowym Jorku warta 20 mln $, zaplecza spa w Radisson Aruba Resort & Casino czy budowa nowego Radisson St. Martin Resort & Spa, który ma zostać otwarty w końcu 2007 r.


Źródło: Radisson Hotels & Resorts

 



www.hotelinfo24.pl