Marriott International otwiera swoje pierwsze chińskie centrum rezerwacyjne w Guangzhou (Kanton)

2011-07-14, 17:58:45

Marriott International otworzył ostatnio swoje pierwsze Globalne Centrum Rezerwacyjne i Opieki nad Klientem w Chinach, zlokalizowane w dzielnicy Pearl River New City w Guangzhou (dawniej Kanton). Ośrodek ten obsługiwał będzie teren całych Chin.

Kaye Dangel, pierwszy wiceprezes pionu globalnej sprzedaży i opieki nad klientem w Marriott International powiedział: „Marriott International jest zaangażowany w Chinach i obsługuje ciągle zwiększająca się liczbę chińskich gości w miejscu oferującym imponująco utalentowaną siłę roboczą. Dysponując ponad 50 hotelami w Chinach i co najmniej setką następnych obiektów znajdujących się w różnych stadiach planowania i powstawania, Chiny stanowią dla nas jeden z ważniejszych rynków – a faktycznie są w tej chwili drugim pod względem wielkości rynkiem na świecie. Jesteśmy zdecydowani dostarczać naszym gościom tego, czego sobie życzą, w każdym punkcie ich styczności z Marriottem, a powstałe właśnie centrum jest kluczowym elementem tej obsługi w Chinach.

Nowe Globalne Centrum Rezerwacji i Opieki nad Klientem jest kluczową częścią strategii rezerwacyjnej Marriotta w regionie Azji i Pacyfiku i dysponuje najnowocześniejszą technologią, infrastrukturą i 45 zaangażowanymi pracownikami, specjalnie przeszkolonymi w zakresie sprzedaży i doświadczenia klientów. ##

To nowe chińskie centrum dołącza do globalnej sprzedaży rezerwacji i opieki nad klientem działającego w Indiach, Malezji i Japonii obsługujących miliony klientów Marriotta w regionie Azji i Pacyfiku.


Źródło: Marriott International



www.hotelinfo24.pl