Bydgoszcz stawia na turystykę biznesową

2011-07-17, 18:55:56

B2B – Bydgoszcz to Business – to projekt tworzony przez bydgoskich przedsiębiorców i hotelarzy sygnalizujący przyjazne nastawienie miasta do biznesu – czytamy w Gazecie Wyborczej

Bydgoszcz postawiła na promocję miasta na rynku międzynarodowym poprzez propagowanie turystyki biznesowej. Idea tej akcji narodziła się w Bydgoskiej Lokalnej Organizacji Turystycznej. - Chcemy, żeby turystyka biznesowa i otwartość dla nowych inwestycji stała się wyróżnikiem Bydgoszczy na mapie polskich miast – powiedział Paweł Kranc z BLOT.

Aktywnym udziałem w akcji wyróżniają się bydgoscy hotelarze promujący Bydgoszcz jako miasto związane z biznesem. Integralną częścią tego projektu ma być lotnisko – miejskie okno na świat. Ulotka promująca połączenia lotnicze dostępna jest już we wszystkich bydgoskich hotelach. Docelowo wszystkie organizacje, hotele i stowarzyszenia działające w Bydgoszczy mają umieścić logo B2B przy nazwie swojej firmy ##

- Na przykładzie Wrocławia widać, że jeśli władze lokalne angażują się w poszukiwania inwestorów, miasto rozkwita także w innych dziedzinach - mówi Anna Kowalska, szefowa hotelu Pod Orłem. - Jeśli biznes stoi na mocnych nogach, rozwija się także kultura, sport czy turystyka rekreacyjna.


Źródło: Gazeta Wyborcza - 15.07.2011



www.hotelinfo24.pl