Ritz-Carlton zajmuje czołowe miejsce wśród luksusowych marek ulubionych przez gości

2011-08-10, 17:43:11

Ritz-Carlton drugi raz z rzędu uplasował się najwyżej w corocznym rankingu luksusowych marek hotelowych w badaniu North America Guest Satisfaction Index Study z 2011 roku.

To uznanie jest szczególnie cenne i istotne biorąc pod uwagę wymagające czasy z którymi mierzy się przemysł hotelowy w okresie zastoju gospodarczego i jego wpływu na popyt na luksusowe hotele. Jest to uznanie dla naszych pracowników, dam i dżentelmenów, którzy ustanowili zadowolenie gości swoim czołowym priorytetem. Rezultaty mówią same za siebie, i jesteśmy znów dumni z wyróżnienia przyznanego nam przez J.D. Power & Associates w ich badaniu North America Guest Satisfaction Index Study z 2011 roku,” powiedział Herve Humler, prezes i dyrektor operacyjny Ritz-Carlton Hotel Company.

Zdobycie najwyższej pozycji w kategorii Zadowolenie Klientów jest demonstracją naszej filozofii obsługi przekraczania potrzeb i oczekiwań naszych klientów,” dodał Humler.

Aktualne korporacyjne portfolio firmy zawiera 76 hoteli i kurortów, a ostatnio Ritz-Carlton poinformował o planach uruchomienia 34 obiektów w lokalizacjach na całym świecie, od Wietnamu po Maroko. Ten warty ponad 2 miliardy dolarów cykl inwestycyjny zwiększy liczbę obiektów do ponad 100, do roku 2016. Najnowsze otwarcie, które miało miejsce 1 lipca 2011 roku, dotyczyło Al Bustan Palace w Maskacie, w Omanie. W pierwszej połowie 2011 roku zadebiutowały hotele w Toronto, Hongkongu i Dubaju rozszerzając obecność firmy na całym świecie. ##

North America Guest Satisfaction Index Study 2011 powstał w oparciu o odpowiedzi zebrane pomiędzy czerwcem 2010, a majem 2011 wśród ponad 61,300 gości z Kanady i Stanów Zjednoczonych, którzy przebywali w hotelu w Ameryce Północnej w okresie pomiędzy majem 2010, a majem 2011 roku.



www.hotelinfo24.pl