Łódzki hotelowy biznes pod kreską

2011-08-11, 18:18:53

Wakacje nie należą do szczególnie oczekiwanego okresu w przypadku funkcjonujących na terenie Łodzi hoteli. Obłożenie hoteli spada nawet do okolic 50 procentowego poziomu – dowiadujemy się z serwisu Expressu Ilustrowanego

Taki właśnie wskaźnik obłożenia rejestruje się w dwugwiazdkowym hotelu Focus przy ul. Łąkowej. Gdzie indziej jest jeszcze gorzej. Na przykład obłożenie w czterogwiazdkowym Ambasadorze Centrum przy Piłsudskiego i trzygwiazdkowym Ambasadorze przy Kosynierów Gdyńskich, oscyluje wokół 40 procent .

Narzeka sieć Centrum Hotele, w skład której wchodzą hotele: Centrum, Mazowiecki, Polonia, Savoy i Światowit dysponujące blisko tysiącem miejsc. - Łódź nie należy do miast o szczególnych walorach turystycznych - mówi Anna Grabarek, specjalista ds. sprzedaży i marketingu w hotelu Focus. - Dlatego osób przyjeżdżających wyłącznie w celach zwiedzania mamy niewiele. (...) Najliczniejszą grupę gości odwiedzających nas latem stanowią przyjeżdżający na festiwale, imprezy sportowe (np. Mistrzostwa Europy w koszykówce kobiet na przełomie czerwca i lipca) czy do rodziny, ale nie mogący się u niej zatrzymać (małe mieszkania). ##

Niska hotelowa frekwencja spowodowana jest również tym, że w lecie nie organizuje się spotkań biznesowych, konferencji czy sympozjów, na co zwrócił uwagę współwłaściciel hoteli przy al. Piłsudskiego i przy ul. Kosynierów Gdyńskich.


Źródło: Express Ilustrowany - 11.08.2011



www.hotelinfo24.pl