Accor ogłasza konkurs fotograficzny - Razem opracujmy „Fotomapę Polski”

2011-08-23, 12:47:30

„Fotomapa Polski” to oryginalny konkurs fotograficzny, którego celem jest opracowanie unikalnej mapy naszego kraju, na której zostaną zaznaczone najbardziej atrakcyjne miejsca dla turystów. Na Facebook-u, pod patronatem strony internetowej accorhotels.com, odbywa się konkurs, którego uczestnicy nadsyłają swoje zdjęcia z całej Polski wraz z opisem.  Fotografie zlokalizowane na mapie są na bieżąco prezentowane na http://pl-pl.facebook.com/AccorhotelsPolska. Na autorów najlepszych zdjęć czekają atrakcyjne nagrody – vouchery na pobyty w wybranych polskich hotelach Accor – sponsora konkursu.

Na wakacjach i wyjazdach nie rozstajemy się ze sprzętem fotograficznym, dokumentując piękne widoki i nasze przygody. Teraz każdy z nas może podzielić się swoimi wrażeniami i zaprezentować na Facebook-u najbardziej ciekawe  - znane i nieznane zakątki Polski. W ten sposób powstanie oryginalna mapa zilustrowana konkursowymi zdjęciami,  która przez najbliższy rok będzie pokazywała ile pięknych miejsc godnych polecenia jest w naszym kraju.##

Udział w konkursie „Fotomapa Polski” jest otwarty dla osób zarejestrowanych w serwisie Facebook. Wystarczy tylko na http://pl-pl.facebook.com/AccorhotelsPolska w zakładce „Foto Mapa Polski” umieścić oryginalne zdjęcie wykonane w Polsce, by znalazło się na konkursowej mapie naszego kraju. Codziennie internauci wybierają dwa „Zdjęcia dnia”, które są nagradzane voucherami o wartości 40 zł. Do drugiego etapu przechodzi 50 zdjęć, które otrzymają od użytkowników Facebooka największą liczbę głosów. Spośród nich jury wybiera 10 najlepszych fotografii. Laureat konkursu wygrywa pobyt w ekskluzywnym apartamencie hotelu Sofitel, a 9 finalistów voucher na weekendowe pobyty w wybranych hotelach Accor w Polsce. Konkurs trwa do połowy września. Szczegółowe informacje są dostępne w „Regulaminie Konkursu”.”.

„Fotomapa Polski” to już kolejny nasz konkurs na portalu Facebook, który cieszy się dużym zainteresowaniem użytkowników. Accor i poszczególne marki hoteli są aktywne i konsekwentnie wzmacniają swoją pozycję w internecie. Wykorzystujemy możliwości kreowania wizerunku firmy i budowania interaktywnych relacji z naszymi Gośćmi – także na Facebook-u i spotykamy się z pozytywną reakcją internautów – mówi Ewa Filipowicz, e-commerce manager Grupa Hotelowa Orbis.

Źródło: imedia PR - 23.08.2011



www.hotelinfo24.pl