Spółka Interferie zamieściła na YouTube, jednym z najbardziej popularnych serwisów internetowych, filmy promocyjne zrealizowane w dwóch nadmorskich ośrodkach Interferii w Kołobrzegu i Dąbkach – dowiadujemy się ze strony internetowej Interferii
Filmy zawierają aktualne, krótkie informacje pozwalające na zaznajomienie się z ośrodkami „od środka”. Te kilkudziesięciosekundowe prezentacje poświęcone są np. gastronomii czy bazie zabiegowej. Filmy zrealizowano w kołobrzeskim Chalkozynie i Argentycie w Dąbkach.
Internauci mają możliwość przyjrzenia się wyposażeniu i standardowi pokoi, a także różnorodnym zabiegom rehabilitacyjnym. Zaprezentowano również najważniejsze atuty samych nadbałtyckich miejscowości, bardzo popularnych wśród turystów – piaszczyste plaże, leczniczy mikroklimat i inne możliwości zdrowego odpoczynku przez cały rok.
Skorzystanie z takiej formy marketingu wychodzi naprzeciw oczekiwaniom klientów, którzy – zanim zdecydują się na daną lokalizację i obiekt – pragną szczegółowo zapoznać się z budynkiem i pokojami, poznać oferowane usługi i zweryfikować uzyskane informacje. ##
- Doskonale zdajemy sobie sprawę, jak bardzo dzięki internetowi zmienił się sposób komunikacji z potencjalnymi klientami i jak wielką rolę pełnią obecnie media społecznościowe – mówi Dariusz Lubos, dyrektor marketingu spółki Interferie. – Chcemy wykorzystać ten niezwykle ważny i skuteczny sposób komunikacji, jakim jest You Tube, aby dotrzeć z naszą ofertą do tych osób, które poszukują informacji przede wszystkim w internecie. Będziemy rozbudowywać nasz kanał o kolejne materiały tak, aby stał się on bogatą multimedialną bazą informacji o ośrodkach Interferii.
Źródło: Interferie - 23.08.2011
|