Rachunki przysyłane emailem u Marriotta

2007-01-13, 15:10:01

Dla tych podróżujących, którzy mają słabą pamięć albo tendencję do gubienia rzeczy, Marriott International wyzbywa się papieru na rzecz przesyłania emailem rachunków za hotel bezpośrednio do gości. Nie ma zatem potrzeby aby zatrzymywać się przy recepcji za kopią papieru kiedy goście mogą po prostu poprosić tzw. eFolio (rachunek emailowy) podczas zameldowania.

W zeszłym roku eFolio ruszyło dla ważnych klientów korporacyjnych i zostało poszerzone na ponad 25 mln członków programu Marriott Rewards. Ich profile online zostały zaktualizowane więc ich rachunki są automatycznie przesyłane im emailem po każdym pobycie w hotelu.

Obecnie opcja emailowa dostępna jest dla wszystkich gości amerykańskich i kanadyjskich hoteli: JW Marriott, Marriott, Renaissance, Courtyard, Residence Inn, Fairfield Inn, TownePlace Suites, SpringHill Suites oraz Marriott Vacation Clubs International.

Marriott wprowadził ją ponieważ badanie 21 tyś. podróżujących odkryło, że zdecydowana większość – 85% - woli dostęp emailowy do swoich rachunków niż samemu odnajdywanie ich poruszając się po stronie.

Z eFolio Marriott będzie wysyłał emailem rachunek hotelowy w ciągu 48 godzin od wymeldowania się z hotelu. Rachunek jest również możliwy i łatwo dostępny w skrzynkach emailowych gości kiedy potrzebują oni zaksięgować oraz raportować swoje rachunki. Dodana wygoda eFolio jest częścią strategii Marriott’s Spilit to Serve Our Guest.


Źródło: Marriott International


www.hotelinfo24.pl